awesnes Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Er det noen som vet om et bra gratisprogram som man kan klippe ut deler av en mp3 fil?? Gjerne også mulighet til å fade inn og ut også. Har k750i, har tenkt til å bruke små musikkklipp som ringetoner og slikt.. Fant en del programmer, men de aller fleste kostet penger etter en prøveperiode. Mvh AW Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Nero Wave editor? Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 Takker... akkurat det jeg var på utkikk etter... Har jo Nero selv også.... Genialt.. Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Har eit program som heiter MP3cutter som eg bruker til og lage MP3 toner til. Google det og du finner det. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 Hmmm, Nero var helt genialt, men nå har det skjedd noe tull med det. Når jeg skal lagre en fil etter å ha editert den, lukker programmet seg uten noen advarsel. Den lager et filnavn, men den filen er på 0KB står det. Lastet ned MP3cutter, men det synes jeg ikke var noe særlig brukervennlig. Vil gjerne ha et program som viser PEAK.... Noen flere forslag til aktuelle programmer?? Lenke til kommentar
Werable Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Dette er det definitivt beste programmet!! GoldWave men du må huske å laste ned mp3-encoderen også... "LAMEWIN32" God fornøyelse Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 Takker så mye Werable. Dog ikke like enkelt som Nero, men et meget godt alternativ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå