Sleepflower Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Hvordan skal jeg løsne "limklatten" som den medfølgende vifteledningen sitter fast i på skjermkortet mitt? Lenke til kommentar
Sleepflower Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 Ingen som kan hjelpe??????? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Litt mer tålmodighet neste gang, er du snill. Bumping er ikke tillatt etter så kort tid. Men ettersom du er ny så lar jeg tråden leve for denne gang... også har jeg jo faktisk bumpet tråden for deg også. Jaja... slik er livet Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Hvordan skal jeg løsne "limklatten" som den medfølgende vifteledningen sitter fast i på skjermkortet mitt? Den kan som regel bare forsiktig kappes vekk med en skapell eller tapetkniv. Pass bare på at man ikke slipper kniven og kutter noen baner på kortet. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Kjølepasta er lettere å ta av etter den er varmet opp litt. Hva men å kjøre kortet litt varmt før du begynner å bytte. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Kjølepasta er lettere å ta av etter den er varmet opp litt.Hva men å kjøre kortet litt varmt før du begynner å bytte. Det er lim, ikke kjølepasta, skal varmes nokså mye om det skal ha noen effekt. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Ja vet, men tenkte siden kjølepasta er lettere å få av så kanskje samme muligheten på lim. Hadde en P2 som jeg skulle bytte kjøler på den hadde lim så tror jeg varmet den opp og tok forsiktig å vridde på den. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Limet det er snakk om kommer fra en limpistol, noe som gjør oppvarming noe vanskelig Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Pritorian vinner denne runden Vil nok tro Oppvarming funker dårlig på sånn lim Lenke til kommentar
Sleepflower Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2005 Klarte å fjerne ledningen og mesteparten av limet ved forsiktig bruk av loddebolt og tapetskjærer. Takker ellers for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå