rønning Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Jeg har programmert PHP og MySQL i omtren 5 år og vil påstå jeg er viderekommen når det gjelder språket..Jeg har til nå brukt EasyPHP og slått meg til ro med det da det funker greit..Men jeg vil gjerne høre deres syn på hva som er det beste serverprogrammet som inneholder både PHP og MySQL støtte.. Er også veldig viktig at programmet ikke legger seg utover hele pcn og lager masse rot, men at de fleste filene legger seg under mappen der du vil ha det.. Lenke til kommentar
???????? Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Hvis du har programmert så lenge burde det absolutt ikke være noe problem for deg å installere dette selv. Det er utrolig enkelt. Last ned php fra php.net apache fra apache.org og mysq fra mysql.com Installer apache, pakk ut php og følg instruksjonene og så setter du opp mysql. Da har du full kontroll over alt selv. Selve installasjonen og oppsettet tar for en erfaren bruker av programmene ca. 10 - 15 min. Hvis du først lærer det så skjønner du ikke hvorfor i alle dager folk bruker ferdige løsninger. Lenke til kommentar
rønning Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 interresant..skal prøve. Lenke til kommentar
nree Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Selv holder jeg meg til XAMPP som er noe av den beste pakken jeg vet om! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå