Sirslask Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Jeg skal brenne mandriva linux i .ISO til cd men skal jeg lagge hele .ISO fila til cdn eller alle filene som er der når jeg åpner den? Lenke til kommentar
sim Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Du kan sikkert velge å brenne et CD-image i brenneprogrammet ditt. Lenke til kommentar
hugh Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Eller bare: cdrecord -dao -eject speed=48 dev=/dev/hdc -driveropts=burnfree <fil> Må selvsagt tilpasses, slik at den passer for deg. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Jeg skal brenne mandriva linux i .ISO til cd men skal jeg lagge hele .ISO fila til cdn eller alle filene som er der når jeg åpner den? Du brukar Windows no? Kva for brenneprogram? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 jeg fant ut av det Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Det er vanlig høflighet å fortelle hva løsningen ble. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 jeg lastet ned nero burningroom Lenke til kommentar
gnom1 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 BurnCDCC er en liten og grei sak for å brenne .iso i windows http://www.terabyteunlimited.com/utilities.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå