KonTrax Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) Jeg har en s-ata harddisk jeg ikke får brukt, og vill gjerne gjøre den om til extern harddisk. Men noen som vet om noen kabinetter for s-ata med vifte og firewire og/eller usb ut? Endret 26. juli 2005 av KonTrax Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) versegod EDIT: endret linken Endret 26. juli 2005 av jalejale Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) versegod Den har nok ikke USB eller Firewire Edit: Den er godkjent under tvil, ikke helt eksternt Endret 26. juli 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) hm.. nei, den hadde visst ikke det.. jaja.. da var det et rævva forslag som bare kan sees over... hvis jeg klarer å finne en med usb eller FW, og endrer linken over, så redder jeg skinnet mitt, ikke sannt? EDIT: til simen, endret linken over, men legger den til en gang til her. Endret 26. juli 2005 av jalejale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå