ombay Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Hei, jeg har fått innvilget 9000,- fra hjelpemiddelsentralen. som jeg må brule på bærbar PC. Jeg skal bruke PC til skolebruk, så da trenger jeg en tynn PC med god batteri tid. Tengte meg en med Centrino prosessor. Jeg har tittet litt på denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=310947&cks=PLC Jeg kan putte inn det jeg vil i tillegg på prisen så da har jeg egentlig tengt meg et tilleg på max 1000,- så totalt 10 000,- ER det noen som har noe å si om den PC, eller har dere noe annet å anbefale i denne prisklassen. Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) EDIT: Trøtt som faen! Hvis du ikke skal spille i det hele tatt er den pc'en sikkert god. Men det finnes nok bedre alternativ på markedet til 10 000 ja! Sjekk anbefalingene til hw da vel Endret 26. juli 2005 av Fragment Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Grei den vel, men du får jo klart mer for pengene med denne maskinen: Netshops "Netbook" 1,7 Dothan, 512 ram, 60 GB, DVD-brenner, 9700 skjermkort, bra oppløsning på skjermen. Ergo en god PC som man også kan fyre opp et spill på, praktisk hvis du ikke orker å dra med stasjonære PC'en på LAN... Lenke til kommentar
ombay Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 Takk for tipset Serqevx Jeg har nå bestilt meg en sånn bærbar, så da er det bare å vente på at de får den inn på lageret og så at den kommer i posten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå