Gå til innhold

Den store Nintendo Revolution tråden!


Hva er dere mest spent på angående Revolution?  

211 stemmer

  1. 1. Hva er dere mest spent på angående Revolution?

    • Kontrollen
      121
    • Maskinvaren
      17
    • Lanseringstitlene
      22
    • Onlinesystemet
      10
    • Mulige medier
      2
    • 3. part bakoverkompabilitet
      21
    • Andre muligheter og spesifikasjoner
      17


Anbefalte innlegg

Man kan jo chippe dem, sånn at de spiller nintendo spill

Du mener vel chippe og instalere en emulator? Hadde tenkt å laste ned en emu til PS3en min, fullt av emus til Linux, men så fikk jeg høre at Revolution kommer med alle de gamle nes snes spillene ferdig instalert. Det + den nye kontrolleren gjør den til et verdig kjøp :)

:cool:

 

Så sant så sant min venn :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Å? Kan du gi en kilde til den påstanden? Jeg er enorm Castlevania-fan, men har aldri hørt noe om at Castlevania er på vei til PSP.

Castlevania har vært på PSone, Sega Saturn,Sega 32X,Sega Dreamcast, Famicom Disk System Gameboy, Gameboy Advance, SNES, NES, PC DOS, PC Windows, Genesis, TurboGrafx CD (faktisk), Amiga, Commodore 64, Nintendo 64 og Playstation 2og X-Box. Så vet dere det. ( i tillegg finnes det på Arcade)

 

Castlevania kommer så vidt jeg vet ikke på PSP, fordi Sony ikke vil launche noen 2D-titler, noe Nintendo ikke har problemer med. Så til DS kommer det. Er en artikkel om det HER!

Lenke til kommentar

Jeg føler at den grafiske holdningen til for mange folk er feil. Hvorfor i all verden vil ikke Sony ha et 2D-spill på sin PSP. Er Sony virkelig så kresne på grafikk at de ikke tillater spill som ikke er 3D. Jeg synes det hele er merkelig. Hva bryr jeg meg egentlig, har jo ingen av Sonys konsoller, så for meg gjør det jo ingen ting.

 

Menne, nå var det jo Revolution man skulle diskutere her i tråden da.

Lenke til kommentar
Å? Kan du gi en kilde til den påstanden? Jeg er enorm Castlevania-fan, men har aldri hørt noe om at Castlevania er på vei til PSP.

Castlevania har vært på PSone, Sega Saturn,Sega 32X,Sega Dreamcast, Famicom Disk System Gameboy, Gameboy Advance, SNES, NES, PC DOS, PC Windows, Genesis, TurboGrafx CD (faktisk), Amiga, Commodore 64, Nintendo 64 og Playstation 2og X-Box. Så vet dere det. ( i tillegg finnes det på Arcade)

 

Castlevania kommer så vidt jeg vet ikke på PSP, fordi Sony ikke vil launche noen 2D-titler, noe Nintendo ikke har problemer med. Så til DS kommer det. Er en artikkel om det HER!

Du glemte mobil. :p Vil forresten anbefale alle Castlevania-fans å teste Akumajo Dracula X: Chi no Rondo (tror det er sånn det skrives) til TurboGrafx. Helt klart det beste spillet i serien etter Symphony of the Night.

 

Angående 2D-spill på PSP, så synes jeg ikke det virker som om Sony forhindrer utviklere i å lage 2D-spill til konsollen. Sony selv har til og med et 2D-spill under utvikling, kalt Loco Roco (det spillet ser genialt ut). I tillegg holder Capcom på med Rockman Rockman, som er en super-kawaii remake av det første Mega Man-spillet.

 

Ehm, men over til emnet. :blush: G4TV gjorde et intervju med Satoru Iwata på TGS. Det har også blitt lagt ut på internett, og kan beskues her. Det kommer ikke egentlig frem noe nytt, men når det er såpass nyhetstørke som det er nå om dagen, er det allikevel interessant å høre Nintendo-presidenten snakke om deres neste konsoll, uansett om vi vet alt fra før av. Det synes i hvert fall jeg.

Endret av Oaka
Lenke til kommentar

Denne tråden har blitt så stor og uoversiktelig, og har gått mer og mer over til å være en ren chattetråd, at vi ser oss helt nødt til å flytte den til Off-topic -> Annet. Dette er ikke fordi den ikke har relevans til spill, men fordi dette er et forum, og ikke en pratekanal. Det er også komplett umulig for nykommere å finne frem til det de leter etter, så resultatet er at de samme tingene blir tatt opp på nytt og på nytt.

 

Hvis noen har noe spesifikt de ønsker å spørre om angående Nintendo Revolution, så anbefaler vi fremover at vedkommende starter en ny tråd om det konkrete emnet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...