Gå til innhold

Den store Nintendo Revolution tråden!


Hva er dere mest spent på angående Revolution?  

211 stemmer

  1. 1. Hva er dere mest spent på angående Revolution?

    • Kontrollen
      121
    • Maskinvaren
      17
    • Lanseringstitlene
      22
    • Onlinesystemet
      10
    • Mulige medier
      2
    • 3. part bakoverkompabilitet
      21
    • Andre muligheter og spesifikasjoner
      17


Anbefalte innlegg

Så folk vil villig betale 50kr stk for gamle Nintendo spill som kan spilles på emulatorer på alle mulige maskiner gratis i dag ?

 

Og 200 kr pr spill? Aldri i verden. Nintendo tar 300-500kr for simple DS og til og med GBA spill. Skal vel ganske mye til at de plutselig vil selge konsoll spillene sine for 200kr ja.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De har selv sagt at spill til revolution vil ha en start pris som er lavere enn xbox 360 og PS3 spill, noe som koster 550- 600 kr. Og det at DS og GBA spill selges til 500 stemmer bare 50 % Kjøper du over internett, ( det vil si ikke på elkjøp og spaceworld ) kan du få både DS og GBA spill til under 300 kr. Og når tollgrensen heves til 1000 kr ved nyttår kan du importere spill fra lik-sang og playasia til priser helt nede i 250 kr.

Endret av simerix
Lenke til kommentar

Når nintendo kan distribuere spill over nettet slik som ved steam...så tror jeg ikke du skal klage på prisen de tar for det ;)

Det er tross alt snakk om å kutte alle ledd utenom nett-sendingen.

Tror vi kan vente en variabel pris alt etter hvilke spill det er snakk om.

Jeg betaler gledelig 30-40 kroner for å oppleve de klassikerne jeg aldri hadde råd til eller visste om før.

Lenke til kommentar
Så folk vil villig betale 50kr stk for gamle Nintendo spill som kan spilles på emulatorer på alle mulige maskiner gratis i dag ?

 

50 kr er bare prisene på lovlige nedlastninger :p Men hvem bryr seg om nintendos ve og vell? :p Fildeling er ikke forbudt i norge. Jeg har bestemt meg for å gå for Revo, og jeg kommer til å ha underholdene timer, med gratisversjonen av Mario Kar tog raibow six :mrgreen:

Lenke til kommentar
I tillegg har Revo 2 usb porter. Kanskje man kan koble til USb minne også  :p

:w00t:

 

Hmm, med nærmere ettertanke får man plass til en del N64 spill inne på den 512 brikka. Var ikkje mange megabyt`ene et N64 spill var :hmm:

 

Det største spillet var vel 64 MB? :ermm:

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Det største spillet var vel 64 MB? :ermm:

Det stemmer (Conker's Bad Furday).

 

Men det blir fort en del spill som ligger på det minnet da.

Håper de gjør slik at hvilke spill du har kjøpt, blir lagret i en profil i ditt navn.

Så kan du laste ned spillene om og om igjen, istedet for å ha de på maskinen.

Dermed trenger du kun ha de mest spilte og største spillene på maskinen

Du kan da bare skaffe deg et SD minnekort på 1GB eller mer.

 

Det jeg drømmer om at onlinetjenesten er noe av det du snakker om her. Tenker meg at du kan betale for en profil på nettet med oversikt over spillene du har og favoritter osv. Og en plass hvor du kan skrive omtaler av dine spill. Samtidig en plass hvor du kan legge savegames for Nintendo DS på i tillegg til demoer. Gleder meg til oktober da vi får vite hva Nintendo Wi-Fi er for noe :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...