Gå til innhold

Den store Nintendo Revolution tråden!


Hva er dere mest spent på angående Revolution?  

211 stemmer

  1. 1. Hva er dere mest spent på angående Revolution?

    • Kontrollen
      121
    • Maskinvaren
      17
    • Lanseringstitlene
      22
    • Onlinesystemet
      10
    • Mulige medier
      2
    • 3. part bakoverkompabilitet
      21
    • Andre muligheter og spesifikasjoner
      17


Anbefalte innlegg

Det betyr jo at du ikkje en gang er åpen til å teste mulighetene på Revo. Kan hende at FPS blir mye bedre med Revo. Men ja er enig i deg at å spille FPS er best på PC. Men eg gleder meg utrolig til å teste FPs med Revo. Kan hende eg blir revolusjonert :innocent:

Er jo alltids åpen til å teste det hvis muligheten skulle by seg. Det er ikke slik at jeg er erkekonservativ og aldri liker forandring, men jeg tar ikke all hype for god fisk og stiller meg skeptisk til revolution har overbevist meg om det motsattte.

Nei det er helt riktig og smart å stille seg kritisk til ting, det e reg fullstendig enig i deg med. Mente ikkje framstille deg som en person som du fint beskriver rkekonservativ og aldri liker forandring. Blei kansje litt dårlig formulering på meg i forrige post ;)

 

Men ja, det blir noe å få testa dette ut og faktisk se om det blir så bra som vi tror og håper :yes:

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ingen specs er offentliggjort, så det der er bare rykter.

At rev er 2-3 ganger kraftigere enn gc er også falske rykter bare for å ha sagt det også.

Ja, men ett mer sannsynlig rykte da en ikke får plass til mye hardware inn i den lille boksen :p

 

Ikke at jeg bryr meg... :ermm:

Gamecube er da bedre enn Ps2 så jeg tror det kan bli bra jeg ;)

Lenke til kommentar

Tanken på å spille på storskjerm er nok til at det kiler i magen. Men erfaringene

med GC på prosjektor er litt dårlige, ettersom kubens oppløsning er TV-oppløsning.

Ting blir vanskelige å se på avstand, spesielt i multiplayer. Har spilt en del

Timesplitters 2 og Burnout på prosjektor, og den lave oppløsningen irriterte meg

grenseløst. Jeg håper virkelig de kan ha en alternativ høyere oppløsning :)

Lenke til kommentar

Kan påpeke det at mange kilder har vært bekymret for at sony og microsoft skryter på seg for mye. Artitekturen i konsollene skal visstnok ha en del bottlenecks.

At nintendo blir en mindre og trolig svakere maskin er vel i seg selv ganske normalt. Men den er jo ikke så utrolig mye mindre enn xbox sin?

Xbox sin har tross alt sikkert en del mer ting som skal brukes til dvd avspilling og det ene og det andre.

Nintendo sin er fokusert kun mot spilleopplevelsen. Artiktektur i en maskin er det som definerer hvordan kraften utnyttes.

GC var på mange måter jevnstilt med xbox og langt foran ps2 der.

Lenke til kommentar
Merrick gir også signaler om at Nintendo ikke ønsker å være en del av konsollkrigen mellom Sony og Microsoft.

 

Her går det i realistisk grafikk, sylskarpe bilder i HDTV-kvalitet og muligheten til å styre alt du har av underholdningselektronikk i hjemmet fra en og samme enhet.

 

- Vi har en annen forretningsmodell enn Sony og Microsoft. Vi er ikke interessert i å være et senter for alt man har av digital underholdning, vi er et spillselskap - og det er det, sier han og legger til:

 

- Dessuten, hvordan definerer man det å vinne? Hvis vi kan lage spillene vi har lyst til å lage, med overskudd, så vinner vi. Vi måler ikke vår suksess mot Microsoft og Sony.

Lenke til kommentar
Tanken på å spille på storskjerm er nok til at det kiler i magen. Men erfaringene

med GC på prosjektor er litt dårlige, ettersom kubens oppløsning er TV-oppløsning.

Ting blir vanskelige å se på avstand, spesielt i multiplayer. Har spilt en del

Timesplitters 2 og Burnout på prosjektor, og den lave oppløsningen irriterte meg

grenseløst. Jeg håper virkelig de kan ha en alternativ høyere oppløsning :)

Revolution vil ikke støtte høyere oppløsninger forresten.

Kun PS3 og XBox360 som vil det.

Endret av Fedorov
Lenke til kommentar
Kan påpeke det at mange kilder har vært bekymret for at sony og microsoft skryter på seg for mye. Artitekturen i konsollene skal visstnok ha en del bottlenecks.

At nintendo blir en mindre og trolig svakere maskin er vel i seg selv ganske normalt. Men den er jo ikke så utrolig mye mindre enn xbox sin?

Xbox sin har tross alt sikkert en del mer ting som skal brukes til dvd avspilling og det ene og det andre.

Nintendo sin er fokusert kun mot spilleopplevelsen. Artiktektur i en maskin er det som definerer hvordan kraften utnyttes.

GC var på mange måter jevnstilt med xbox og langt foran ps2 der.

En fordel med å nedprioritere prosessor/grafikk kraften, er at hardware og software vil bli billigere.Og lav pris er noe nintendo satser hardt på. Sånn feks på nintendo DS.

Endret av simerix
Lenke til kommentar
Revolution vil ikke støtte høyere oppløsninger forresten. 480P maks.

Kun PS3 og XBox360 som vil det.

Det er det ingen som vet ennå. Nintendo har ennå ikke bestemt seg hva de skal angående HDTV ennå.

Jo, det har de. Har sikkert noe å gjøre med "fjernkontrolleren".

Åssen vet du det? Har Nintendo kanskje sakt det? Tror ikke det nei.. Men selv tviler jeg på at Rev. får hdtv..

Lenke til kommentar
Revolution vil ikke støtte høyere oppløsninger forresten. 480P maks.

Kun PS3 og XBox360 som vil det.

Det er det ingen som vet ennå. Nintendo har ennå ikke bestemt seg hva de skal angående HDTV ennå.

Jo, det har de. Har sikkert noe å gjøre med "fjernkontrolleren".

Åssen vet du det? Har Nintendo kanskje sakt det? Tror ikke det nei.. Men selv tviler jeg på at Rev. får hdtv..

Ja, Nintendo har sagt det.

 

http://cube.ign.com/articles/624/624200p2.html

 

"It is accurate that at this time we will not support high-definition [on Revolution]," confirms Nintendo of America's vice president of corporate affairs, Perrin Kaplan.

Lenke til kommentar

De har selv sagt at spill til revolutin vil koste 200- 350 kr. Og R selv vil koste rundt 1800 kr. Noe som er ganske bra pris. Og med den nye kontrollen er jeg sikker på at selskapene kommer til å kaste seg over som sultne ulver. Helt rått i FPS spill.

Og nå går det rykter om at Halo vil komme til Revolution. :p

Endret av simerix
Lenke til kommentar
De har selv sagt at spill til revolutin vil koste 200- 350 kr. Og R selv vil koste rundt 1800 kr. Noe som er ganske bra pris. Og med den nye kontrollen er jeg sikker på at selskapene kommer til å kaste seg over som sultne ulver. Helt rått i FPS spill.

Og nå går det rykter om at Halo vil komme til Revolution. :p

At Halo kommer på Revolution hadde jo vært alldeles geldelig, men fra spøk til alvor. Det at spillene kommer til å koste 200 - 350 kroner hadde jo vært råbra. Selv tviler jeg littegranne på dette. Revolution-spill vil selvfølgelig være billigere enn PS3/xbox360 spill. At konsollen kommer til å koste 1800 det tror jeg det er en stor sannsynlighet for.

Lenke til kommentar
Revolution vil ikke støtte høyere oppløsninger forresten. 480P maks.

Kun PS3 og XBox360 som vil det.

Det er det ingen som vet ennå. Nintendo har ennå ikke bestemt seg hva de skal angående HDTV ennå.

Jo, det har de. Har sikkert noe å gjøre med "fjernkontrolleren".

Har ikke noe med det å gjøre ihvertfall, leste på ign at kontrollen ikke "ser" på skjermen i det hele tatt, men på sensorer som du må sette ved tven (Disse er ikke vist frem siden designet ikke er klart enda)

 

De har selv sagt at spill til revolutin vil koste 200- 350 kr. Og R selv vil koste rundt 1800 kr. Noe som er ganske bra pris. Og med den nye kontrollen er jeg sikker på at selskapene kommer til å kaste seg over som sultne ulver. Helt rått i FPS spill.

Og nå går det rykter om at Halo vil komme til Revolution. 

 

Du kan ikke regne om direkte fra dollar til kroner for å finne prisen i norge, er ikke sånn det fungerer i praksis. Tror vi kan regne med priser vi har i dag, MEN et sjakktrekk hadde vært å lage de mer enkle spillene, som skal tiltrekke seg ikkegamers og selge disse til halve prisen av et stort spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...