Gå til innhold

Den store Nintendo Revolution tråden!


Hva er dere mest spent på angående Revolution?  

211 stemmer

  1. 1. Hva er dere mest spent på angående Revolution?

    • Kontrollen
      121
    • Maskinvaren
      17
    • Lanseringstitlene
      22
    • Onlinesystemet
      10
    • Mulige medier
      2
    • 3. part bakoverkompabilitet
      21
    • Andre muligheter og spesifikasjoner
      17


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare det at de vil lage morospill for alle aldersgrupper er jo nok til at jeg ikke kommer til å kjøpe denne. Det kommer sikkert mange gode spill, men det er ikke min type spill.

 

Jeg vil ha superrealistisk grafikk og enormt kompliserte spill :D

Med andre ord, du vil heller spille FPS spill med teit, knotete, og ubehagelig kontroll, enn FPS spill med intuitiv og lettvint kontroll? :innocent:

Lenke til kommentar
Og det betyr at det enten går utover utvalget av spill jeg liker, eller kvaliteten. Så enkelt er det egentlig, nintendo har i hvert fall ikke mer ressurser enn sine to konkurrenter.

Ja, fordi alle spillene til Sony og Microsoft sine spillkonsoller har kvalitet som det framste salgsargumentet. Greit nok at det f.eks. kommer flere fps spill til de to overnevnte, men når mange av titlene er relativt dårlig så er man jo akkurat like langt.

Endret av Orjanp
Lenke til kommentar

Med andre ord, du vil heller spille FPS spill med teit, knotete, og ubehagelig kontroll, enn FPS spill med intuitiv og lettvint kontroll? :innocent:

Ja, det skal ikke være lett å skyte noen ;)

 

Uansett så kommer jeg aldri til å spille fps med noe annet enn mus + tastatur. Husker jeg prøvde sånn vr-skytespill på burgerking en gang på midten av 90-tallet, var helt grusomt :D

Lenke til kommentar

Med andre ord, du vil heller spille FPS spill med teit, knotete, og ubehagelig kontroll, enn FPS spill med intuitiv og lettvint kontroll?  :innocent:

Ja, det skal ikke være lett å skyte noen ;)

 

Uansett så kommer jeg aldri til å spille fps med noe annet enn mus + tastatur. Husker jeg prøvde sånn vr-skytespill på burgerking en gang på midten av 90-tallet, var helt grusomt :D

Det betyr jo at du ikkje en gang er åpen til å teste mulighetene på Revo. Kan hende at FPS blir mye bedre med Revo. Men ja er enig i deg at å spille FPS er best på PC. Men eg gleder meg utrolig til å teste FPs med Revo. Kan hende eg blir revolusjonert :innocent:

Lenke til kommentar

"Dette er bare dødsdårlig, nok en gang viser Nintendo at spillmaskinene deres er for barn... Xbox og PS pwns..."

 

Jada jada jada. Det er sikkert givende å spille de samme spilla om og om igjen med litt bedre grafikk. Men det finnes faktisk noen gamere der ute som lengter etter noe mer, personen som plukker opp gamle klassikere for å spille dem igjen. Personer som hungrer etter nyskapning. At Nintendo går nye veier synes jeg er fantastisk, og det skal bli ufattelig spennende å se hva som kommer til å skje. Xbox kan spy ut så mange Halo-spill dem vil, og PS3 kan ha en aldri så god grafikk...

 

Dette blir ufattelig spennede framover, og den nye konsollen er i ordets rette betydning virkelig en revolusjon.

Endret av Odland81
Lenke til kommentar

Det er flere overaskelser i vente, ifølge markedssjef for Nintendo i Europa. Dette lover virkelig bra. Jeg kommer selvføleglig til å kjøpe meg Revolution når den tid kommer. Jeg håper dog at ting du kan ha ekstra som den analoge kontrollen og slikt er trådløs. Slik som det så ut som nå, var jo ledningen fra analoge-stikke.dingsen til hoved-kontrollen veldig kort.

Lenke til kommentar

Det betyr jo at du ikkje en gang er åpen til å teste mulighetene på Revo. Kan hende at FPS blir mye bedre med Revo. Men ja er enig i deg at å spille FPS er best på PC. Men eg gleder meg utrolig til å teste FPs med Revo. Kan hende eg blir revolusjonert :innocent:

Er jo alltids åpen til å teste det hvis muligheten skulle by seg. Det er ikke slik at jeg er erkekonservativ og aldri liker forandring, men jeg tar ikke all hype for god fisk og stiller meg skeptisk til revolution har overbevist meg om det motsattte.

Lenke til kommentar
Det er bra at Nintendo tør å gjøre slikt. Sony og Microsoft driver jo bare på med det gode gamle kjedelige kjøret som gjør at jeg og andre begynner å bli drittlei spill.

 

På tide med noe nytt for å gjenopplive et marked som faktisk er synkende i Japan.

Men økende i resten i verden. Japan er ikke alt. Og særlig ikke for oss her som ikke er så glade i japse spill.

Lenke til kommentar
Men økende i resten i verden. Japan er ikke alt. Og særlig ikke for oss her som ikke er så glade i japse spill.

Er det noen som har tall som viser at spillmarkedet synker i Japan, elelr for den slags skyld stiger i Europa. Selv om salgstallene stiger kan det hende at salgstallet synker prosentvis i forhold til Befolkning. Jeg tror ikke at man skal være for skråsikre på slike tall. Spesielt når man ikke henviser til en kilde.

 

Når det gjelder populæriteten til japse spill som du "så fint" kaller det tror jeg du tar ganske feil. Dog ville jeg heller kalt dem for asiatiske spill, siden det ikke bare er japanere som lager spill i Asia.

 

Jeg kan jo for eksempel nevne Final Fantasy som jo er et Japansk spill. Eller Tekken, som så vidt jeg vet også er et japansk spill. Eller hva med Zelda, som jo også er laget i japan?

 

For å være helt ærlig synes jeg at japanske spill veldig ofte oser av bedre kvalitet enn det Europeiske og Amrikanske spill gjør.

Lenke til kommentar

Kanskje du kan nevne titler som er laget i vesten som er utrolig populære?

Personlig så er jeg faktisk møkka lei av å spille den ene tingen på samme måte som neste ting, (utenom kanskje en powerbar som gjør at du kjører møkkafort, eller noen nye charakters i fightingsspill, eller en remake av et ekorn bare med bedre grafikk og multiplayer)....

At japanerne fornyer ting er faktisk en av de grunnene som gjør at jeg enda spiller spill.

Lenke til kommentar
Kanskje du kan nevne titler som er laget i vesten som er utrolig populære?

Personlig så er jeg faktisk møkka lei av å spille den ene tingen på samme måte som neste ting, (utenom kanskje en powerbar som gjør at du kjører møkkafort, eller noen nye charakters i fightingsspill, eller en remake av et ekorn bare med bedre grafikk og multiplayer)....

At japanerne fornyer ting er faktisk en av de grunnene som gjør at jeg enda spiller spill.

MADDEN/NHL/NBA/FIFA/HALO/NFS/Burnout/PGR/GTA/Unreal/Quake og mange flere. Resten av EA`s of Take 2`s sports spill også.

 

Og alle disse rollespillene, Warcraft, Obilivion og hva all driten nå heter.

Japanske spill selger bare dårligere og dårligere her og har langt mindre markedsandeler enn for 5-10 år siden.

Endret av Fedorov
Lenke til kommentar

Kommer sikkert en eller annen supermodchip til R, før elller siden. :p Jeg har ikke hørt noe om at nintendo har sperret for modding, sånn som microsoft har gjort. :p

Revolution har jo 2 x usb porter, 3 x 1,8 ghz prosessorer. Hvis man får feks linux, eller windows til å funke på revolution, har man den perfekte stasjonære PC :yes:

Jeg hadde først tenkt å få kloa i xbox 360, men da jeg så de rå kontrollene, ble det andre boller :!: Foruten om å være en rå spillemaskin, er revolution også et litet og billig alternativ som DVD spiller.

Lenke til kommentar

Nå er, så vidt jeg vet, spesifikasjonene til Revolution offisielt utgitt. Eventuelle Sepcs man finner bør man ta med en klype salt. Jeg håper selvfølgelig at spesifikasjonene ikke er så alt for langt unna xbox 360 og PS3. Grafikk er dog IKKE viktig for min del, så lenge det ser nogenlunde pent ut. Det jeg er mest opptatt av er spillbarhet, historie og gameplay.

Lenke til kommentar
Kommer sikkert en eller annen supermodchip til R, før elller siden. :p Jeg har ikke hørt noe om at nintendo har sperret for modding, sånn som microsoft har gjort. :p

Revolution har jo 2 x usb porter, 3 x 1,8 ghz prosessorer. Hvis man får feks linux, eller windows til å funke på revolution, har man den perfekte stasjonære PC :yes:

Jeg hadde først tenkt å få kloa i xbox 360, men da jeg så de rå kontrollene, ble det andre boller :!: Foruten om å være en rå spillemaskin, er revolution også et litet og billig alternativ som DVD spiller.

Hvor har du 3x1.8GHz fra? Har Ninty offentlig gjort spec'a?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...