Gå til innhold

Den store Nintendo Revolution tråden!


Hva er dere mest spent på angående Revolution?  

211 stemmer

  1. 1. Hva er dere mest spent på angående Revolution?

    • Kontrollen
      121
    • Maskinvaren
      17
    • Lanseringstitlene
      22
    • Onlinesystemet
      10
    • Mulige medier
      2
    • 3. part bakoverkompabilitet
      21
    • Andre muligheter og spesifikasjoner
      17


Anbefalte innlegg

Jeg håper, og ber om at Nintendo får en stigende andl av spillmarkedet med den nye konsollen sin. Nintendo leverer sakene hver gang, det er det ikke tvil om. Gamecube var kanskje ikke grafisk best, men så kom den jo et år før xbox.

 

Til neste år en gang, vil Nintendo igjen revolusjonere måten man spiller på. Jeg er stum av beundring. Jeg kan si meg mektig imponert av Nintendo. De går sin egen vei, tør å satse på nye ideer. Iwata snakket mye om dette. Hvordan de fleste utviklere, og konsoll-skapere satset på det samme gamle i ny grafisk innpakning. Mye fordi det er det som selger for tiden. Jeg er av den tro at nyskapninger selger.

 

Bare tenk når vi er blitt lei av spill med milliarder av polygoner, men med akkurat likt innhold som de hundrevis av spillene før. ja, da kommer vi til å lete etter noe nytt. Dette tror jeg Nintendo har forutsett og gjort noe med! Det er et hav av muligheter der ute.

 

Jeg hadde egentlig tenkt til å vente med å kjøpe revolution til den ble veldig billig, men nå ser det ut til at PC-en jeg skal kjøpe om et år må bli noen tusenlapper billigere så jeg får kjøpt meg Revolution.,

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror faktisk alle blir skuffet ved første øyekast, før de skjønner hva det går ut på.

Er oftest alltid slik med nye ting. Spesielt når det ser såpass uvant ut. =)

 

Plutselig skjønner jeg markedsstrategien til nintendo med å holde tilbake nyheten og visningen av kontrolleren inntil de kan faktisk være i nærheten av å vise frem spillbart innhold.

Endret av AciD18
Lenke til kommentar

Jeg er sikker på at Nintendo kommer til å danke ut både MS og Sony i fremtiden (hvis MS og Sony ikke kopierer Nintendo`s design) og få tilbake tronen...

Grunnen til at jeg er så sikker er fordi Nintendo med sin nye kontrollen har sprengt "sperren" og åpner nye muligheter og ideer for spillutviklere rundt om i verden.

Man kan t.o.m oppleve nye spillgenre, hvis jeg tipper rett.

 

Endelig kan jeg snart ha en spillmaskin som ikke kjører WinXP i bakgrunnen. Er så lei av PC spill+OS som krever Monster av HW...! ++Bugs!

 

 

.... Haleluja!! :w00t:

Endret av -Dreamer-
Lenke til kommentar
Jeg er sikker på at Nintendo kommer til å danke ut både MS og Sony i fremtiden (hvis MS og Sony ikke kopierer Nintendo`s design) og få tilbake tronen...

Grunnen til at jeg er så sikker er fordi Nintendo med sin nye kontrollen har sprengt "sperren" og åpner nye muligheter og ideer for spillutviklere rundt om i verden.

Man kan t.o.m oppleve nye spillgenre, hvis jeg tipper rett.

Tviler at det vil skje med det første. Folk er vanedyr og liker ikke alltid forrandringer. Men til neste generasjons konsoller, om ikke MS og Sony finner på noe litt nyere enn evolusjon av siste generasjons kontroller kan de være ille ute. Ikke at jeg mener at Nintendo vil ta over plassen, alt er avhengig på hvordan folk generelt mottar NR neste år og årene fremover.

 

Ja, det kan bli opphav for nye spillgenrer, det har selv Nintendo sagt at det muligens blir. Det er ennå for tidlig å si, alt er opp til utviklerenes fantasi og vilje til å satse på noe nytt.

Lenke til kommentar
...Folk er vanedyr og liker ikke alltid forrandringer.

Du må ikke glemme at folk er nysgjerrige dyr også. Når NR kommer så garanterer jeg at alle som får muligheten til å prøve ut denne kontrollen vil benytte muligheten. (Inkludert Bill gates!!)

Har dere ikke skjønt det ennå? Nintendo Revolution holder ny standar som alle som liker å spille bør mestre!! Nintendo er en gjeng smartassèr, im tellin joo! ^.^

Lenke til kommentar

Bandidos...Er stygt redd at nintendo holder andre filmer under wraps inntil de faktisk kan vise et revolutionspill som kan demonstrere kontrolleren. Det for å ikke la folk få inntrykket av at kontrolleren er noe mindre enn den er.

IGN har testet demoer som har lav grafisk kvalitet og ikke er optimalisert helt, men vil vel trolig ikke få gi ut video av at de tester det, ettersom det kan gi feil inntrykk.

Ventetiden fortsetter =)

Gode gamle nintendo =))

Lenke til kommentar
...Folk er vanedyr og liker ikke alltid forrandringer.

Du må ikke glemme at folk er nysgjerrige dyr også. Når NR kommer så garanterer jeg at alle som får muligheten til å prøve ut denne kontrollen vil benytte muligheten. (Inkludert Bill gates!!)

Har dere ikke skjønt det ennå? Nintendo Revolution holder ny standar som alle som liker å spille bør mestre!! Nintendo er en gjeng smartassèr, im tellin joo! ^.^

Knall! Du har helt rett.

 

Mennesker er kanskje vanedyr, men det er en grunn til at menneskearten har kommet dit hen den er idag.

 

Hadde vi mennesker vært helt og holdent vanedyr, hadde vi aldri hatt hjulet, timer, minutter osv. Vi hadde ikke hatt romskip, ei heller mikroskopet. Generelt sett er det en grunn til at vi lever i et samfunn som idag.

Lenke til kommentar
Bandidos...Er stygt redd at nintendo holder andre filmer under wraps inntil de faktisk kan vise et revolutionspill som kan demonstrere kontrolleren. Det for å ikke la folk få inntrykket av at kontrolleren er noe mindre enn den er.

IGN har testet demoer som har lav grafisk kvalitet og ikke er optimalisert helt, men vil vel trolig ikke få gi ut video av at de tester det, ettersom det kan gi feil inntrykk.

Ventetiden fortsetter =)

Gode gamle nintendo =))

Heller vente ja, enn å få servert noen skadelig lav detaljerte demoer ;)

 

I have all the time in the world :whistle: yeah riiight.. :thumbup:

Lenke til kommentar
...Folk er vanedyr og liker ikke alltid forrandringer.

Du må ikke glemme at folk er nysgjerrige dyr også. Når NR kommer så garanterer jeg at alle som får muligheten til å prøve ut denne kontrollen vil benytte muligheten. (Inkludert Bill gates!!)

Har dere ikke skjønt det ennå? Nintendo Revolution holder ny standar som alle som liker å spille bør mestre!! Nintendo er en gjeng smartassèr, im tellin joo! ^.^

Helt enig at folk også er nysgjerrige. De jeg tenkte mest på er gamere.... Mange sverger til den gode gamle kontrollmetoden. Men egentlig har de ikke noe å "frykte" for Nintendo vil også lage en mer vanlig kontroll som ligner litt på GC. Den kobles da til hovedkontrollen mest sannsynlig.

Lenke til kommentar
...Folk er vanedyr og liker ikke alltid forrandringer.

Du må ikke glemme at folk er nysgjerrige dyr også. Når NR kommer så garanterer jeg at alle som får muligheten til å prøve ut denne kontrollen vil benytte muligheten. (Inkludert Bill gates!!)

Har dere ikke skjønt det ennå? Nintendo Revolution holder ny standar som alle som liker å spille bør mestre!! Nintendo er en gjeng smartassèr, im tellin joo! ^.^

Helt enig at folk også er nysgjerrige. De jeg tenkte mest på er gamere.... Mange sverger til den gode gamle kontrollmetoden. Men egentlig har de ikke noe å "frykte" for Nintendo vil også lage en mer vanlig kontroll som ligner litt på GC. Den kobles da til hovedkontrollen mest sannsynlig.

Ja, men denne er vel laget for gamle spill.

Lenke til kommentar

Det som var litt tøft er at det er 4 vinduer der det står 1 2 3 og 4. I det ene av dem lyser det blått. Det er hvilken "slot" du er koblet til. Dette btyr jo at man kanskje raskt kan bytte hvem man eventuelt er på lag med, uten å bytte kontroller.

 

Videre står det home på knappen i midten. Dette tyder på at det mye mulig blir internetttjeneste på den? Skulle heller ikke forundre meg om kontrollen er helt fungerbar som mus og. Et chatteprogram hadde også vært bra. Da hadde den erstattet alt jeg bruker PC-en til nesten.

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...