Gå til innhold

Den store Nintendo Revolution tråden!


Hva er dere mest spent på angående Revolution?  

211 stemmer

  1. 1. Hva er dere mest spent på angående Revolution?

    • Kontrollen
      121
    • Maskinvaren
      17
    • Lanseringstitlene
      22
    • Onlinesystemet
      10
    • Mulige medier
      2
    • 3. part bakoverkompabilitet
      21
    • Andre muligheter og spesifikasjoner
      17


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

levde ihvertfall opp til navnet sitt :D

håper på mange bra spill, lei av bare mario,donkey kong og zelda.

Tenk å kult med 3d skjerm også! må dodge angrep og svaie kontrollen mot fienden, må se rart ut fra naboens synsvinkel da du hopper rundt i rommet som en gal :p

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Takk for å ha delt denne veldige time med dere folkens her på forumet, bra saker og ett sikkert kjøp whatsoever når den tid kommer! :innocent:

Det har vært en lang dag som virkelig fikk sin verdig finale. Dette var absolutt ikke noe jeg forventet og jeg er veldig overrasket (på en positiv måte) og håper inderlig at det ikke er altfor lenge til vi får oppleve dette for første gang.

 

 

edit:

 

Jeg kom på en ting... Det er faktisk mulig at det vil komme et tastaturtillegg til hovedkontrollen. Slik tillegg som analogstikken er. Kanskje dette kan være noe for onlinetjenesten til Nintendo. At man kan koble opp nettet og skrive egne omtaler av spill osv. Også diskutere på et online comminity...

 

Bilde

revolution-controller-at-a-glance-20050915061319963-000.jpg

Endret av TCi
Lenke til kommentar
hehe...velkommen etter TCi =)

Endelig noe som kan gi meg nye spillopplevelser....sannelig på tide...lei av vanlige kjedelige spill med vanlig kontroll.

Heh.. ble så overveldet over mulighetene at jeg helt overså det :p

 

Jepp. Er også lei av det samme over og over igjen. Derfor jeg elsker Nintendo DS så mye. Dette blir helt knall!

Lenke til kommentar
En ting jeg kan si akkurat nå....Microsoft vil ha seriøse problemer med HALO3......

Nintendo har kommet med dødaren ved å kun ha vist sin kontroller....

dere ser jo det?

Det tror jeg ikke. Halo har en veldig stor fanbase... Såklart vil Rev. bli den ultimate FPS konsollen (slik som DS også er). FPS har alltid være den genren som har være vanskelig til en viss grad å få til på konsollene pga. kontrollen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...