Gå til innhold

Den store Nintendo Revolution tråden!


Hva er dere mest spent på angående Revolution?  

211 stemmer

  1. 1. Hva er dere mest spent på angående Revolution?

    • Kontrollen
      121
    • Maskinvaren
      17
    • Lanseringstitlene
      22
    • Onlinesystemet
      10
    • Mulige medier
      2
    • 3. part bakoverkompabilitet
      21
    • Andre muligheter og spesifikasjoner
      17


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ny R info! ser ut til at vi får vite alt når det nærmer seg 2006..

 

Revolution-detaljer i slutten av året

Nintendos president Satoru Iwata avslørte på deres pressekonferanse i forbindelse med E3 de aller første Revolution-detaljene, men utelot egentlig det meste av spesiell interesse: maskinvare, pris, lanseringsdato og ikke minst kontrollen - som ifølge Nintendo vil være unik og revolusjonerende, ble ikke nevnt med ett ord.

 

Og det virker som vi må vente enda lenger. Iwata utalte til Reuters at pris, lanseringsdato og denne mystiske kontrollen ikke vil bli avslørt før i slutten av året.

 

Den kanskje største overraskelsen vi fikk servert på E3 i forbindelse med Revolution, var muligheten for å laste ned og spille gamle Nintendo-klassikere på Revolution. Spill fra NES, SNES og Nintendo 64 vil være tilgjengelig for nedlasting. Nå sier Iwata at Nintendo også er i forhandlinger med tredjeparsselskap for at vi skal få muligheten til å laste ned gamle klassikere fra andre utviklere enn Nintendo.

 

Iwata sa også at pris for nedlastbare klassikere ikke er bestemt enda, men at Nintendo har to muligheter: å trekke folk for hvert spill de laster ned, eller selge forhåndsbetalte kort i butikken. Uansett hva det blir til, virker det med andre ord som om det ikke vil bli en gratis tjeneste.

 

Kilde

Lenke til kommentar
Rykter som sier at Revolution ikke kommer før i 2007!

 

Om den kommer så sent, og i tillegg er mye dårligere, ja! Da tror jeg Nintendo skal få slite :cry:

ikke så forbanna usannsynlig er det heller. PS3 kommer jo om litt over ett år!Og revolution skulle følge litt etter dem!

 

nei. I mine øyne, har Nintendo allerede drite på draget ( ikke første gang ). Synd, jeg håpet på en liten revolusjon og litt ekstra konkurranse for ps3 og xbox360 :no:

Endret av asad
Lenke til kommentar
Rykter som sier at Revolution ikke kommer før i 2007!

 

Om den kommer så sent, og i tillegg er mye dårligere, ja! Da tror jeg Nintendo skal få slite :cry:

ikke så forbanna usannsynlig er det heller. PS3 kommer jo om litt over ett år!Og revolution skulle følge litt etter dem!

 

nei. I mine øyne, har Nintendo allerede drite på draget ( ikke første gang ). Synd, jeg håpet på en liten revolusjon og litt ekstra konkurranse for ps3 og xbox360 :no:

Å hvorfor det da?

Fordi de har lansert en konsoll som ingen enda vet noen ting om?

For alt du vet kan det være SYK hardware, i tilleg til et revolusjonerende grensesnitt....

 

VI ser hvem som bæsja på leggen her ja...

Lenke til kommentar

Huff...

 

"I can only tell you that Nintendo’s goal won’t change: To offer each console at an affordable price to reach a broader audience and not only early adopters and hardcore gamers."

 

Vi ser jo hvor bra dette har fungert for dem så langt... :(

 

Og her er linken direkte til Harrison-intervjuet:

 

http://www.cube-europe.com/news.php?nid=7873

 

Hvorfor ikke bare linke direkte når du først nevner det, AciD18 :)

Lenke til kommentar

Ah, please. Det er bra at Nintendo satser på dette, de har bare ikke tenkt mye nytt på GC(Softwaren er jo bra). DS er jo ute, og slår Sony ned i støvlene. Nintendo hadde nyttenkning, Sony satser på kraftig hardware. Reggie sa tross alt at vi vil si "wow" når vi ser grafikken på Revo.

Lenke til kommentar
Reggie sa tross alt at vi vil si "wow" når vi ser grafikken på Revo.

Kan hende de mener selv at grafikken er bra, men tviler folk som har spilt både 360 og PS3 vil si det samme.. Eller.. Kanskje de sier ''Wow!'', men i negativ forstand..

Og korleis kan du tvile på det når du ikkje har litt peiling om kor bra hardwaren på R blir?

Lenke til kommentar
Reggie sa tross alt at vi vil si "wow" når vi ser grafikken på Revo.

Kan hende de mener selv at grafikken er bra, men tviler folk som har spilt både 360 og PS3 vil si det samme.. Eller.. Kanskje de sier ''Wow!'', men i negativ forstand..

Og korleis kan du tvile på det når du ikkje har litt peiling om kor bra hardwaren på R blir?

For det jeg tenker! Hvordan skal Nintendo klare å presse ned så kraftig hardware ned i en så liten boks? Og til og med holde prisen veldig lav?

 

Da er det logisk at de har trappet ned på hardwaren.. Det sier seg selv

 

Men så klart: De sier den er revolusjonerende, så hvorfor kan ikke hardwaren og være det? Den som lever får se

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
Ingen vet noe om maskinvaren til revolution, så derfor blir det bare dumt å si at grafikken blir dårligere/bedre enn de andre konsollene.

Om hardwaren blir like bra eller bedre, så er ikke problemet løst. Sony fikk utrolig mye oppmerksomhet, og folk ble lurt av løgndemoene. Nå vil alle ha PS3 på grunn av en pre-rendret snutt som på ingen måte er representativ for PS3, men folk tror det, og derfor har Sony klart det igjen :(

Lenke til kommentar

Skjønner ikke at folk gidder engang.

Hva sa Microsoft og Sony om sine nåværende konsoller?

(Polygon Performance)

Jo, Ps2 66M/sec & Xbox 116,5M/sec.

GameCube med sine usle 6-12M/sec.

Det er jo dette folk bruker å sammenligne, og da er jo PS2 henholdsvis 5 ganger kraftigere enn GC. Xbox er over 10! ganger så kraftig som GC.

Og hvem har vist seg til dags dato å være den kraftigste?

Forholder meg taus jeg. Men de tallene stemmer iallefall ikke.

Lenke til kommentar
Excelsion, poenget er at folk faller for den slags markedsføringstull. Nintendo har tydeligvis ikke skjønt det. Nintendo må begynne å lyve snart, de også, ellers faller de etter igjen.

 

Markedsføring er alt. Teknologi er omtrent uten betydning.

I det lange løp tror jeg Nintendo vil vinne på å presentere sannheten fremfor løgn.

 

Dette gjelder forsåvidt de fleste, også de sleipeste..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...