Gå til innhold

Den store Nintendo Revolution tråden!

Hva er dere mest spent på angående Revolution?  

211 stemmer

1. 1. Hva er dere mest spent på angående Revolution?

• Kontrollen
      121
    • Maskinvaren
      17
    • Lanseringstitlene
      22
    • Onlinesystemet
      10
    • Mulige medier
      2
    • 3. part bakoverkompabilitet
      21
    • Andre muligheter og spesifikasjoner
      17

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er nå dette?

19_IGN.jpg

Hva betyr Deux? Mener å huske den lost episoden som het det der. Deux machina? off topic. sorry. please explain if u can.

Stammer dette bildet fra idag? Når skal dette være? Imorgen eller idag?

Lenke til kommentar
Hva er så spesielt med ordet "deux"? Hvorfor har noen tatt screenshot, og satt en pil på det ordet?

Er hele teksten pilen er ment på... Deux betyr 2 på fransk... ''Pressekonferanse, del to''

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
Noe som kan tyde på at nintendo skal vise mer... ;)

En ting jeg lurer på.. Er Gamecube i stand til å produsere grafikk slik som Metroid demoen på pressekonferansen.. Kan den være basert på GC-hardware? Såg ikke ut som ingame anyway... ;)

Lenke til kommentar
Jeg skal på Star Wars premiere kl. 18.00 så da går jeg delvis glipp av det selv :) Lurer på hva dette er... jaja, ikke mange timene igjen da.

Var på den premieren i natt 00:05 eg :tease: Gled deg :yes:

Mye bra lesning rundt om på divesre sider som følger e3 ja, alltid noe nytt å feste blikket på.

Lenke til kommentar

en ting.. de sier at man kan laste ned alle NINTENDO spill gjennom tidene.. hva med conami og de andre som har lagd spill? kan vi laste ned alle spill som var til konsollene eller mener de da de spillene som nintendo har lagd? kunne godt tenke meg og ta opp igjen spill som north vs south, hostage osv..

Lenke til kommentar

Vet ikke helt hvordan det der er, men enten har de inngått en avtale med alle, eller så har de på et vis rettighetene til de spillene også, eller så er det kun 1.st party spill som er tilgjengelige.

Ny ting som bekrefter 19. mai klokka 10:10

Sjekk den nintendogspresentasjonen på nintendos konferanse, og se på klokkeslett og dato på kalenderen som vises når hun leker med hunden sin. Rart?

post-185-1116511989_thumb.jpg

Endret av AciD18
Lenke til kommentar
Hva er så spesielt med ordet "deux"? Hvorfor har noen tatt screenshot, og satt en pil på det ordet?

Er hele teksten pilen er ment på... Deux betyr 2 på fransk... ''Pressekonferanse, del to''

Ja, men det har jo aldri vært en hemmelighet at det skulle være en pressekonferanse til, eller hva? Jeg skjønte det med en gang etter den første at det kom en til.

Lenke til kommentar

Ikke alle som skjønner slikt bandidos...spesielt når de mister motet :p

Dette drar seg forøvrig litt for nært min forestående eksamen i matte...som er i morgen...får jo ikke lest noe pga dette... :p

Endret av AciD18
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...