Gå til innhold

Den store Nintendo Revolution tråden!

Hva er dere mest spent på angående Revolution?  

211 stemmer

1. 1. Hva er dere mest spent på angående Revolution?

• Kontrollen
      121
    • Maskinvaren
      17
    • Lanseringstitlene
      22
    • Onlinesystemet
      10
    • Mulige medier
      2
    • 3. part bakoverkompabilitet
      21
    • Andre muligheter og spesifikasjoner
      17

Anbefalte innlegg

I følge IGN så skal det være et strømbrudd på E3. I vestlobbyen. Det er der Nintendo er plassert.

May 18, 2005 - The show floor is merely one hour from opening, and no one can see it. The lights are out at the LA Convention Center, meaning that the thousands of expectant industry professionals and analysts are left waiting until power is restored.

Although patches of power exist in the building (the IGN room, where this is being written still has juice), the grid is down on West Hall and the media lounge. Sources state that full recovery could take up to six horus. A similar thing happened in 2000, when the convention center lost all Internet access. We'll shed some more light (ahem) on this story as it develops.

6 timer for å fikse et strømbrudd? Hva skjer her? En film på Nintendo.com (har ikke link nå) sa noe om at et selskap skulle komme på torsdag og vise noe. Og noe om at en side skulle komme opp i løpet av onsdag. Den siden kan være http://www.clickthebackbutton.com som da var svart og det stod "Lights out" kort tid før rapportene om at lysene var ute på E3. Men bare IGN rapporterer dette. Nå spekuleres det om at Nintendo bygger om showrommet sitt for torsdag... vi får se..

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Føler mye av dette er som USA etter attentatet på john f kennedy. Conspiracy..

Hvis lyset er borte i vestlobbyen, går det utover flere enn nintendo. Enten Sony eller microsoft er der også.

Deler av vesthallen er svart... noen deler har lys ennå.

Lenke til kommentar
Fedorov,

Av alle konsollane så er det omtrent bare Gamecube som eg har spelt på. Xbox var eit idiot kjøp, bruker den aldri enda den er modda. Gamecuben derimot så har eg mange gode spel som leverer ein spillopplevelse som ingen Xbox spel har gjort.

Mario Sunshine er sinnsjukt gøyalt spel. Metroid Prime er utruleg artig FPS som krever faktisk litt vett i hovudet samanlikna med Halo. Zelda Wind Waker er eit fantastisk eventyr. Og sist Resident Evil 4 er det råaste actionspelet som har blitt lagd til dags dato. Gamecuben leverer grafikk som er på nivå med Xbox sin, den har mykje betre handkontroll, ser finare ut og tar mykje mindre plass.

Makan til pissprat. Og etter det elendige salget av RE4 på Gamecube så skal jeg love deg det kommer aldri mer RE spill til Nintendo maskiner. Capcom avtalen er over nå og RE4 er jo snart klart for PS2 allerede.

RE4 har solgt bra. Veldig bra! Her tar du heilt feil. Gå og spel meir XBox du heller, du er jo allerede meir opptatt av å trolle her på forumet enn å spela Xbox PS2 spel.

Lenke til kommentar
Mente at jeg leste et sted at Nintendo skulle lage enda en håndholdt maskin som skulle være oppfølgeren til gameboy, og jeg tror ikke at ON blir den...

Rolig nå du! :p Må først skaffe meg en DS før du begynner å ramse opp en rekke nye gameboyer jeg også kommer til å ønske meg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...