Gå til innhold

Den store Nintendo Revolution tråden!

Hva er dere mest spent på angående Revolution?  

211 stemmer

1. 1. Hva er dere mest spent på angående Revolution?

• Kontrollen
      121
    • Maskinvaren
      17
    • Lanseringstitlene
      22
    • Onlinesystemet
      10
    • Mulige medier
      2
    • 3. part bakoverkompabilitet
      21
    • Andre muligheter og spesifikasjoner
      17

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Revolution er totalt uinteressant i og med at den kommer sikkert til å ha enda dårligere 3dje part support enn hva Gamecube til og med hadde. Aldri likt Nintendo`s spill, og ikke vil ENDA flere versjoner av spillene de lager igjen og igjen interessere meg.

Det finnes jo ikke et eneste bra bilspill til Gamecube f.eks. Og Nintendo gidder jo tydeligvis ikke bry seg om slikt så lenge de kan selge nyinpakkede Pokemon og Mario om og om igjen til den hjernevaskede bermen.

Tviler på at det blir noe annerledes denne gangen.

Er ikke alle som er like smakløse som deg, da vettu. Å kalle folk som kjenner igjen gode spill ( som nintendo etter min mening har høyest prosentandel av) for hjernevasket er bare helt latterlig. Bilspill har blitt en stusslig sjanger med årene, så nå gidder jeg ikke prøve dem engang. Flashy, modda biler og litt hip hop, da blir det saker! Stusslig råner, weehaw! Alikevel selger dette som varmt hvetebrød....lurer på hvem som er hjernevasket her...

men han har jo ett poeng, det ville vel vært bedre med flere sjangre \ spill ville det ikke ? du mener vel ikke at du ikke vil ha flere spill til den ? og med ett bra bilspill mener han jo ikke nødvendigvis NFSU style, kan jo hende han vil ha GT lignende.'

og han har jo litt rett i at de resirkulerer noen franchiser litt vel mye spør du meg.

Hvor lenge har Nintendo eksistert? Jo 20år med titler har de, som er de aller mest populære som har vært laget. De selger ennå veldig mye. Så hvor lenge har MS og Sony laget spill for sine konsoller? Jo.. Sony har vel gjort det i rundt 8år og MS i 5år ca. Dere syns ikke GTA og Final Fantasy blir melket da? X-box har vel ikke noen som er melket så ofte pga. av at den er så ny.

Tenke dere Sony og MS om 10år! Alle vil melke sine bestselgende titler, fordi fansen kjøper de uansett kvalitet. Heldigvis for Nintendo så har de klart å opprettholde en kvalitet som ingen andre har klart ennå. Dette viser hvor flinke de er å utvikle spill og ideer.

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Hmmmm....Kom på en ide med dette puslespillet de babla om i konferansen. Kan det hende at de leverer kanskje en brikke per dag på e3? En ny ting om revolution gjennom hele e3?

Ellers blir det vel en ny ting fordelt utover hele året :/

Har ikke hørt noe om ny konferanse.

Abonnerte på IGN og Gamespot i går for å få med meg alt om e3 :p bare for revolution :)

Forøvrig melker kanskje nintendo sine titler, men et bredt utvalg av titler basert på figurer som barn elsker, gjør vel ingenting.

HALO 3 kommer nå.......Hvor lenge er det siden den franchisen ble laget ? ......

Kutt ut flaming av tråden, alle firmaer har sine svin på skogen, og alle har en fanskare som er blinde for negative ting rundt DERES KONSOLL.

Stop whine =)

Endret av AciD18
Lenke til kommentar
Hmmmm....Kom på en ide med dette puslespillet de babla om i konferansen. Kan det hende at de leverer kanskje en brikke per dag på e3? En ny ting om revolution gjennom hele e3?

Ellers blir det vel en ny ting fordelt utover hele året :/

Har ikke hørt noe om ny konferanse.

Abonnerte på IGN og Gamespot i går for å få med meg alt om e3 :p bare for revolution :)

Forøvrig melker kanskje nintendo sine titler, men et bredt utvalg av titler basert på figurer som barn elsker, gjør vel ingenting.

HALO 3 kommer nå.......Hvor lenge er det siden den franchisen ble laget ? ......

Kutt ut flaming av tråden, alle firmaer har sine svin på skogen, og alle har en fanskare som er blinde for negative ting rundt DERES KONSOLL.

Stop whine =)

En vet aldri. Nintendo er kjent for å komme med uventede overaskelser ifm. E3. Var endel som kanskje ble skuffet i går etter så lite info. Men ikke glem E3 2004 når vi helt uventet fikk de den nye Zelda traileren. :)

E3 er ikke over. Kanskje det kommer mer om Revolution og kanskje ikke.

Lenke til kommentar

Stop whine =)

Man ser ikke ørten spill med Master Chief i dem hvert år gjør man vel? Mario Kart, Mario baseball, Mario soccer, Mario DDR, Mario Party, Paper Mario og sikkert enda fler jeg ikke kommer på nå. Det er vel en haug med lignende på Gameboy også, ofte gamle Snes Mario spill. Også Mario 64 igjen på DS selvsagt. N64 port til full pris. Takk Nintendo.

Hvis man ikke liker Nintendo spill så har neimen ikke Nintendo konsollene mye å by på.

Lenke til kommentar
Man ser ikke ørten spill med Master Chief i dem hvert år gjør man vel? Mario Kart, Mario baseball, Mario soccer, Mario DDR, Mario Party, Paper Mario og sikkert enda fler jeg ikke kommer på nå. Det er vel en haug med lignende på Gameboy også, ofte gamle Snes Mario spill. Også Mario 64 igjen på DS selvsagt. N64 port til full pris. Takk Nintendo.

Hvis man ikke liker Nintendo spill så har neimen ikke Nintendo konsollene mye å by på.

Når skal du få det inn i hodet at Nintendo ikke bare handler om Mario?

Hva med titler som:

- Zelda

- Metroid

- Resident Evil

- Star Fox

- Pikmin

Det er bare titler som er stort sett unike på Nintendo. I tillegg så har da Nintendo også store deler av det biblioteket som PS og X-box har. Så personlig så skjønner jeg ikke hvorfor du syter.

Lenke til kommentar

Hva med titler som:

- Zelda

- Metroid

- Resident Evil

- Star Fox

- Pikmin

Det er bare titler som er stort sett unike på Nintendo. I tillegg så har da Nintendo også store deler av det biblioteket som PS og X-box har. Så personlig så skjønner jeg ikke hvorfor du syter.

Ok Donkey Kong som er av mine personlige favoritter.

Lenke til kommentar
Bilspill har blitt en stusslig sjanger med årene, så nå gidder jeg ikke prøve dem engang. Flashy, modda biler og litt hip hop, da blir det saker! Stusslig råner, weehaw! Alikevel selger dette som varmt hvetebrød....lurer på hvem som er hjernevasket her...

Wow, bilspill har blitt en stusselig sjanger, så du prøver dem ikke engang? Ja for da kan du jo vite om de er bra eller ikke... :roll: Bilspill har aldri være bedre og mer variert enn de er nå.

Så det er altså greit at Nintendo fullstendig overser det som kanskje er den mest populære sjangeren innen spill? Og ikke prøver å gjøre en dritt med det?

Er ikke uten grunn nintendo blir mer og mer irrelevant.

Lenke til kommentar

Hva med titler som:

- Zelda

- Metroid

- Resident Evil

- Star Fox

- Pikmin

Er haugevis av multi-plattform titler som ikke kommer på Gamecube lenger.

Lenke til kommentar
Wow, bilspill har blitt en stusselig sjanger, så du prøver dem ikke engang? Ja for da kan du jo vite om de er bra eller ikke... :roll: Bilspill har aldri være bedre og mer variert enn de er nå.

Så det er altså greit at Nintendo fullstendig overser det som kanskje er den mest populære sjangeren innen spill? Og ikke prøver å gjøre en dritt med det?

Er ikke uten grunn nintendo blir mer og mer irrelevant.

Det er ikke Nintendo som overser bilspillene. Det er tredjeparty utviklere som har oversett Nintendo. Pga av at GC ikke har online, så har mange gått over til Sony og MS. Men så har nå GC også Underground spillene da...

Lenke til kommentar

Bilspill ?

De handler om hva?

Noe nytt?

Morsomt :)

Du nevnte : Mario Kart, Mario baseball, Mario soccer, Mario DDR, Mario Party, Paper Mario.

Skal vi se: Mario Kart er et spill som er elsket av utrolig mange. Mario DDR er et spill dama mi har lengtet utrolig lenge etter, og hun liker ikke spill. Mario Party er en personlig favoritt hos mange jeg kjenner. Og Paper Mario er et av de lengste og tøffeste spillene jeg har spilt. Og forøvrig. Jeg likte ikke Halo.

Skal jeg ha noen spill på xbox, er det så begredelig få jeg ikke får noe annet sted. Jeg har GC og en data. Jeg er fornøyd.

Skal du heller holde kjeft og kutte ut å kommentere i en tråd der du bare har dritt å si?

Jeg kan slenge dritt om xbox og ps2 til du blir grønn i trynet, slik som du gjør akkurat nå.

Oppfør deg og heller stikk en annen plass med kritikken din, ellers rapporterer jeg deg.

Lenke til kommentar

Dette har jeg funnet på nettet:

Teori:

E3 2005: Revolution Details Emerge

Two-to-three more times powerful than GameCube.

by Matt Casamassina

May 17, 2005 - New details regarding Nintendo's next-generation console, codenamed Revolution, have started to sprinkle onto the Internet. The machine, which will be revealed during Nintendo's pre-E3 2005 show on Tuesday morning in Los Angeles, will sport a slick, black design and a front blue light.

Revolution will be "two-to-three times more powerful than GameCube," according to Nintendo, which also acknowledges that the next-generation race isn't solely about new technologies. By contrast, Microsoft's Xbox 360 console is 13-15 times more powerful than the first, according to the publisher. And Sony says it's PlayStation 3 is roughly 35 times more powerful than PlayStation 2.

Nintendo also revealed that using Revolution's new Wi-Fi connection, gamers would be able to go online to a free gamer-matching service. Interestingly, in a move similar to Microsoft's Xbox Live Arcade service, Revolution users will be able to download classic and new Nintendo games over the Internet. Nintendo cited such examples as Donkey Kong and Super Mario Sunshine, which suggests that Revolutionaries could have access to games for all the publisher's previous consoles.

Kilde

Teori 2:

# CPU: IBM G5 Custom x 4 2.5GHz cores, level 1 cache 128KB, a level 2 cache 512KB share

# GPU: RN520 x 2core 16MB eDRAM, PC R520 AMR technology supports 720p and 1080i.

512MB system memory.

The main engine has the independence the audio frequency processor, but also has 1x 32MB the memory the PPU physics processor, copes with the complex physical computation - Litt kaudervelsk, but still.

Kilde

Hvilken er mest sannsynlig?

Endret av Bandidos Pelle
Lenke til kommentar
Dette har jeg funnet på nettet:

Teori:

E3 2005: Revolution Details Emerge

Two-to-three more times powerful than GameCube.

by Matt Casamassina

May 17, 2005 - New details regarding Nintendo's next-generation console, codenamed Revolution, have started to sprinkle onto the Internet. The machine, which will be revealed during Nintendo's pre-E3 2005 show on Tuesday morning in Los Angeles, will sport a slick, black design and a front blue light.

Revolution will be "two-to-three times more powerful than GameCube," according to Nintendo, which also acknowledges that the next-generation race isn't solely about new technologies. By contrast, Microsoft's Xbox 360 console is 13-15 times more powerful than the first, according to the publisher. And Sony says it's PlayStation 3 is roughly 35 times more powerful than PlayStation 2.

Nintendo also revealed that using Revolution's new Wi-Fi connection, gamers would be able to go online to a free gamer-matching service. Interestingly, in a move similar to Microsoft's Xbox Live Arcade service, Revolution users will be able to download classic and new Nintendo games over the Internet. Nintendo cited such examples as Donkey Kong and Super Mario Sunshine, which suggests that Revolutionaries could have access to games for all the publisher's previous consoles.

Kilde

Teori 2:

# CPU: IBM G5 Custom x 4 2.5GHz cores, level 1 cache 128KB, a level 2 cache 512KB share

# GPU: RN520 x 2core 16MB eDRAM, PC R520 AMR technology supports 720p and 1080i.

512MB system memory.

The main engine has the independence the audio frequency processor, but also has 1x 32MB the memory the PPU physics processor, copes with the complex physical computation - Litt kaudervelsk, but still.

Kilde

Hvilken er mest sannsynlig?

Nintendo har ikke kommet med noen som helst informasjon. De ryktene er så forskjellige at det er umulig å ta noen konklusjoner annet enn av vi bare må vente til Nintendo avslører noe. Heldigvis noen selskaper som klarer å holde kjeft :p

Lenke til kommentar
Bilspill ?

De handler om hva?

Noe nytt?

Morsomt :)

Du nevnte : Mario Kart, Mario baseball, Mario soccer, Mario DDR, Mario Party, Paper Mario.

Skal vi se: Mario Kart er et spill som er elsket av utrolig mange. Mario DDR er et spill dama mi har lengtet utrolig lenge etter, og hun liker ikke spill. Mario Party er en personlig favoritt hos mange jeg kjenner. Og Paper Mario er et av de lengste og tøffeste spillene jeg har spilt. Og forøvrig. Jeg likte ikke Halo.

Skal jeg ha noen spill på xbox, er det så begredelig få jeg ikke får noe annet sted. Jeg har GC og en data. Jeg er fornøyd.

Skal du heller holde kjeft og kutte ut å kommentere i en tråd der du bare har dritt å si?

Jeg kan slenge dritt om xbox og ps2 til du blir grønn i trynet, slik som du gjør akkurat nå.

Oppfør deg og heller stikk en annen plass med kritikken din, ellers rapporterer jeg deg.

Ja, la oss heller glede oss til de 10-20 spillene som kanskje kommer til Gamecube i år. Kanskje noen titler vi kjenner igjen fra før også.

Lenke til kommentar

Fedorov,

Av alle konsollane så er det omtrent bare Gamecube som eg har spelt på. Xbox var eit idiot kjøp, bruker den aldri enda den er modda. Gamecuben derimot så har eg mange gode spel som leverer ein spillopplevelse som ingen Xbox spel har gjort.

Mario Sunshine er sinnsjukt gøyalt spel. Metroid Prime er utruleg artig FPS som krever faktisk litt vett i hovudet samanlikna med Halo. Zelda Wind Waker er eit fantastisk eventyr. Og sist Resident Evil 4 er det råaste actionspelet som har blitt lagd til dags dato. Gamecuben leverer grafikk som er på nivå med Xbox sin, den har mykje betre handkontroll, ser finare ut og tar mykje mindre plass.

Lenke til kommentar
Fedorov,

Av alle konsollane så er det omtrent bare Gamecube som eg har spelt på. Xbox var eit idiot kjøp, bruker den aldri enda den er modda. Gamecuben derimot så har eg mange gode spel som leverer ein spillopplevelse som ingen Xbox spel har gjort.

Mario Sunshine er sinnsjukt gøyalt spel. Metroid Prime er utruleg artig FPS som krever faktisk litt vett i hovudet samanlikna med Halo. Zelda Wind Waker er eit fantastisk eventyr. Og sist Resident Evil 4 er det råaste actionspelet som har blitt lagd til dags dato. Gamecuben leverer grafikk som er på nivå med Xbox sin, den har mykje betre handkontroll, ser finare ut og tar mykje mindre plass.

Vel talt! :w00t:

Lenke til kommentar

Kom på en ting...Det står at wifi blir brukt til å interface med DS.

Hva hindrer da folk fra å kjøpe et spill via revolution og så laste over på DS?

NES og snes spill forsåvidt. kanskje n64 også. Må vel ha et lagringsmedia å spille på men, muligheten finnes jo

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...