Gå til innhold

Den store Nintendo Revolution tråden!

Hva er dere mest spent på angående Revolution?  

211 stemmer

1. 1. Hva er dere mest spent på angående Revolution?

• Kontrollen
      121
    • Maskinvaren
      17
    • Lanseringstitlene
      22
    • Onlinesystemet
      10
    • Mulige medier
      2
    • 3. part bakoverkompabilitet
      21
    • Andre muligheter og spesifikasjoner
      17

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er påenget med det?

Tror nok heller at det var en kis som var utrolig god til animering som lagde det for å vise kunnskapene sine, og for å lure nesten hele verden. :)

Meget mulig, men etter det TCi grov frem har jeg ikke mistet håpet enda... ;)

Lenke til kommentar
Huff.. kan ikke moderator slette alle poster som ikke har med Revolution på de siste sidene? Bare drittslenging og off-topic her nå :(

Send en admin eller moderator for spillforum PM da, ikke ta det opp offentlig, da blir det vel ikke oppdaget vøtt.

revo_8l.jpg

Seriøst, :love: må ha den helt til venstre! :love:

Lenke til kommentar

Siden dem sa at den vil være :

100% bakoverkom...wtf.

Altså vil man kunne spille GameCube, N64, Snes og Nes spill på den.

Vil det si at det er masse høl for å sette inn NES, SNES, N64 og GameCube spill i?

Selv jeg skjønner at ikke det går, så hvordan i hekkfjell vil det funke?

Endret av Lskgutt
Lenke til kommentar

100% bakoverkom...wtf.

Vil det si at det er masse høl for å sette inn NES, SNES, N64 og GameCube spill i?

Nei, en laster de ned og lagrer de på maskinen.. Revolution vil spille av Revolutiondisker og Gamecubedisker..

Lenke til kommentar

100% bakoverkom...wtf.

De skal visst nok kunne lastes ned fra nett!

Lenke til kommentar

100% bakoverkom...wtf.

Hvor dyrt?

Syns det hadde vært festlig med sånn høl til hver av dem :yes:

Lenke til kommentar

100% bakoverkom...wtf.

Men mot betaling vil eg tro ;)

Lenke til kommentar
Hvor skal spillene lagres? 512 MB er da ikke tilstrekkelig for flere N64-spill?

iPod-hvit og Ferarri-rød. Herlige design! Men tror nok det blir svart metallic på meg :)

De fleste N64 spill var sjeldent over 10mb store. Zelda OoT var 32mb og det var det største tror jeg. 512MB er tilstrekkelig for mange spill. Iwata sa også at dette kunne utvides med SD minnebrikker eller noe.

Lenke til kommentar
Selv hadde jeg store forventninger til Nintendo Revolution. Jeg trodde at det var en kraftig spillemaskin. Men jeg er litt skuffet :( Maskinvaren er liksom ikke exploding akkurat. Blir nok en av de to andre konsollene.

Og hvordan vet du at specsene til Revolution er dårlige?

Så vidt jeg vet har ikke Nintendo sagt noe offentlig om maskinvare spesifikasjonene enda. Dermed skal man ikke si noe for tidlig om den er dårlig eller god når det kommer til slikt.

Lenke til kommentar

Nintendo sa at vi kom til å si wow når revolution ble skrudd på, det holder foreløpig for min del. Må også si at jeg husker at en topp i nintendo sa at revolution ble imponerende hardwaremessig (ikke nøyaktig i de ordene, men noe ala det)

Lenke til kommentar

Dere som spekulerer? På at Nintendo har noe "nasty" på gang .. og helt uventet av rivalene.. Vet ikke om det stemmer, og liker ikke å legge meg oppi spekulasjoner .. blir bare skuffet :p

Men når jeg først hørte om Revolution leste jeg i et forum.. in a galaxy far far away.. neida. husker bare ikke hvilket.. så særlig troverdig på kilder kan jeg desverre ikke bli. Men som sagt husker at det var noen "sikre??" kilder på at Nintendo faktisk jobbet med to systemer. Hvorfor de gjorde det skapte igjen nye spekulasjoner.. som

• 1. De tester ut to forskjellige systemer, der den ene har noe svakere hardware enn den andre, for å finne ut nøyaktig hvor kraftig hardware de trenger?
  • 2. Mysterium.. eller bullshit som bare det... Hvem blir revolution en "retro" konsoll med de mulighetene som er annonsert samt de unike kontrollerene,.. i tillegg til noe ekstra??
  • hvem vet. :-) men har en god følelse på at Nintendo vil gjøre det godt med Revolution, samme hva det går i. De har sikret minimum et salg på meg. Revolution kassa er alt under oppsparing.. :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...