Gå til innhold

Den store Nintendo Revolution tråden!

Hva er dere mest spent på angående Revolution?  

211 stemmer

1. 1. Hva er dere mest spent på angående Revolution?

• Kontrollen
      121
    • Maskinvaren
      17
    • Lanseringstitlene
      22
    • Onlinesystemet
      10
    • Mulige medier
      2
    • 3. part bakoverkompabilitet
      21
    • Andre muligheter og spesifikasjoner
      17

Anbefalte innlegg

Fedorov,

Av alle konsollane så er det omtrent bare Gamecube som eg har spelt på. Xbox var eit idiot kjøp, bruker den aldri enda den er modda. Gamecuben derimot så har eg mange gode spel som leverer ein spillopplevelse som ingen Xbox spel har gjort.

Mario Sunshine er sinnsjukt gøyalt spel. Metroid Prime er utruleg artig FPS som krever faktisk litt vett i hovudet samanlikna med Halo. Zelda Wind Waker er eit fantastisk eventyr. Og sist Resident Evil 4 er det råaste actionspelet som har blitt lagd til dags dato. Gamecuben leverer grafikk som er på nivå med Xbox sin, den har mykje betre handkontroll, ser finare ut og tar mykje mindre plass.

Makan til pissprat. Og etter det elendige salget av RE4 på Gamecube så skal jeg love deg det kommer aldri mer RE spill til Nintendo maskiner. Capcom avtalen er over nå og RE4 er jo snart klart for PS2 allerede.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fedorov. Har du sett bildene av RE4 til ps2?

^^

Og Fedorov? Hans personlige mening er hans mening, og du kan slutte å flame nå. Personlig støtter eg hans mening fullstendig, og du latterliggjør deg bare med å oppføre deg slik.

Lenke til kommentar
Fedorov,

Av alle konsollane så er det omtrent bare Gamecube som eg har spelt på. Xbox var eit idiot kjøp, bruker den aldri enda den er modda. Gamecuben derimot så har eg mange gode spel som leverer ein spillopplevelse som ingen Xbox spel har gjort.

Mario Sunshine er sinnsjukt gøyalt spel. Metroid Prime er utruleg artig FPS som krever faktisk litt vett i hovudet samanlikna med Halo. Zelda Wind Waker er eit fantastisk eventyr. Og sist Resident Evil 4 er det råaste actionspelet som har blitt lagd til dags dato. Gamecuben leverer grafikk som er på nivå med Xbox sin, den har mykje betre handkontroll, ser finare ut og tar mykje mindre plass.

Makan til pissprat. Og etter det elendige salget av RE4 på Gamecube så skal jeg love deg det kommer aldri mer RE spill til Nintendo maskiner. Capcom avtalen er over nå og RE4 er jo snart klart for PS2 allerede.

Og vi har da alle sett hvor bra RE4 utgaven for PS2 ser ut i forhold til GameCube versjonen. :nei:

Endret av alaruz
Lenke til kommentar

Elendig salg?? RE4 har solgt så mye at det var mangel på spill her i Europa i en måned nesten! Det har solgt over 400 000 units bare her i Europa. Dersom du kaller det dårlig så vet ikke jeg. Rykter om at Capcom holder på med RE5 som mest sannsynlig kommer på Revolution. Anbefaler at du holder kjeft!

Endret av TCi
Lenke til kommentar

^^

Og Fedorov? Hans personlige mening er hans mening, og du kan slutte å flame nå. Personlig støtter eg hans mening fullstendig, og du latterliggjør deg bare med å oppføre deg slik.

Ja, jeg har det. Og hva så? Fordi det ser litt dårligere ut på dårligere hardware? Hva med Nintendo mantraen om at er "spillbarheten som gjelder"..?

Lenke til kommentar
Jeg har rapportert deg Fedorov, så du bør kutte ut fortest mulig.

Nye bilder av Revolution er ute. Porter for 4 GC kontrollere er der, og 2 slots for minnekort. De er på toppen med avlukk til å skjule de.

Såg de i natt. Klarte ikke legge meg helt med det første.. Wonder why.... :dribble:

Men luken foran hva der den? Under altså. der usb kontaktene og sd sloten er sansynligvis?

Lenke til kommentar

Elendig salg?? RE4 har solgt så mye at det var mangel på spill her i Europa i en måned nesten! Det har solgt over 400 000 units bare her i Europa. Dersom du kaller det dårlig så vet ikke jeg. Rykter om at Capcom holder på med RE5 som mest sannsynlig kommer på Revolution. Anbefaler at du holder kjeft!

Ja, RE spillene har solgt elendig på gamecube. Er en grunn til at de porter RE4 til PS2 så fort som mulig nå.

Aldri i verden om RE5 kommer på "revolution".

Grunnen til at RE spill idet hele tatt kom på Gamecube var en avtale mellom Capcom og Nintendo på 6-7 eksklusive spill. Den er over nå og nesten ingen av dem har blitt eksklusive allikevel. Viewtiful Joe, Killer 7, RE og noen andre.

Endret av Fedorov
Lenke til kommentar

^^

Ja, jeg har det. Og hva så? Fordi det ser litt dårligere ut på dårligere hardware? Hva med Nintendo mantraen om at er "spillbarheten som gjelder"..?

Litt av poenget med RE4 var faktisk å vise hva GameCube faktisk er i stand til. Vi trodde vi hadde sett alt med Metroid prime serien med vidunderlig grafikk, men det stoppet ikke der.. :p

Gameplay betyr selvsagt mest. Spør du meg gjør det det. Men GameCube har også hatt et lite image problem takket være sytere som har beskyldt det for å være en barnekonsoll og leverer ellendig grafikk... Atter en gang vil jeg framheve at Metroid og RE4 er klassiske eksempler på å motbevise dette.

Lenke til kommentar

Ja, RE spillene har solgt elendig på gamecube. Er en grunn til at de porter RE4 til PS2 så fort som mulig nå.

Grunnen til at RE spill idet hele tatt kom på Gamecube var en avtale mellom Capcom og Nintendo på 6-7 eksklusive spill. Den er over nå og nesten ingen av dem har blitt eksklusive allikevel. Viewtiful Joe, Killer 7, RE og noen andre.

RE4 for gamecube har forøvrig hatt stort salg, og økt også noe av det generelle GameCube konsollsalget.. Capcom vet godt at RE4 GC versjonen vil bli satt mest pris på av de fleste. Men naturligvis vil også de tjene noen ekstra $$$ i kassen der det er muligheter for det, som de fleste andre selskap... Ps2 er den mest populære konsollen, et naturlig valg fra deres side for å få tjent inn det "lille ekstra"

Endret av alaruz
Lenke til kommentar

http://www.cube-europe.com/news.php?nid=7655

Langt over 1 million solgte enheter for USA og Europa er ganske bra! Hvor har du ifra at det har solgt dårlig på GC? Slutt med å trolle!

Nei, det er langt under forventingene Capcom hadde.

Lenke til kommentar

http://www.cube-europe.com/news.php?nid=7655

Langt over 1 million solgte enheter for USA og Europa er ganske bra! Hvor har du ifra at det har solgt dårlig på GC? Slutt med å trolle!

Du høres ut som regnskapsføreren til capcom eller bare wannabe? :no:

Lenke til kommentar
langt over 1 million solgte enheter for USA og Europa er ganske bra! Hvor har du ifra at det har solgt dårlig på GC? Slutt med å trolle!

Kan du gi meg pressemeldinger eller noe som sier dette ?

Lenke til kommentar
Fedorov,

Vet du hvorfor det kommer til PS2? Presidenten for Capcom sa han skulle sage av seg hue hvis den kom ut på PS2, det gjorde han ikke... Syting fra PS2 fanboys og børs press tror jeg det var (er ikke sikker. Leste det her for lenge siden) gjorde at de måtte porte det. Dessuten stakk det originale teamet fra Capcom etter RE 4 var ferdig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...