Gå til innhold

Den store Nintendo Revolution tråden!

Hva er dere mest spent på angående Revolution?  

211 stemmer

1. 1. Hva er dere mest spent på angående Revolution?

• Kontrollen
      121
    • Maskinvaren
      17
    • Lanseringstitlene
      22
    • Onlinesystemet
      10
    • Mulige medier
      2
    • 3. part bakoverkompabilitet
      21
    • Andre muligheter og spesifikasjoner
      17

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Revolution er totalt uinteressant i og med at den kommer sikkert til å ha enda dårligere 3dje part support enn hva Gamecube til og med hadde. Aldri likt Nintendo`s spill, og ikke vil ENDA flere versjoner av spillene de lager igjen og igjen interessere meg.

Det finnes jo ikke et eneste bra bilspill til Gamecube f.eks. Og Nintendo gidder jo tydeligvis ikke bry seg om slikt så lenge de kan selge nyinpakkede Pokemon og Mario om og om igjen til den hjernevaskede bermen.

Tviler på at det blir noe annerledes denne gangen.

Er ikke alle som er like smakløse som deg, da vettu. Å kalle folk som kjenner igjen gode spill ( som nintendo etter min mening har høyest prosentandel av) for hjernevasket er bare helt latterlig. Bilspill har blitt en stusslig sjanger med årene, så nå gidder jeg ikke prøve dem engang. Flashy, modda biler og litt hip hop, da blir det saker! Stusslig råner, weehaw! Alikevel selger dette som varmt hvetebrød....lurer på hvem som er hjernevasket her...

Lenke til kommentar
Jeg elsker Nintendo av hele mitt hjerte, men er jeg den eneste som ble FRYKTELIG skuffet over spesifikasjonene?

Jeg mener, den er jo lysår dårligere enn de to andre maskinene.

Hvilke specs? Sier ingenting før jeg har de tørre tallene foran meg.

Å bakoverkompitabel med gamle spill, jeg gleder meg stort til å sette meg ned en hel uke med zelda for og så avslutte det hele med super probotector.

Å btw: denne gangen slår nintendo alle på design.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Jeg elsker Nintendo av hele mitt hjerte, men er jeg den eneste som ble FRYKTELIG skuffet over spesifikasjonene?

Jeg mener, den er jo lysår dårligere enn de to andre maskinene.

Hvilke specs? Sier ingenting før jeg har de tørre tallene foran meg.

Nintendo har ikke kommem med noe specs enda.. Så tallene får du vente på :)

Lenke til kommentar
Revolution er totalt uinteressant i og med at den kommer sikkert til å ha enda dårligere 3dje part support enn hva Gamecube til og med hadde. Aldri likt Nintendo`s spill, og ikke vil ENDA flere versjoner av spillene de lager igjen og igjen interessere meg.

Det finnes jo ikke et eneste bra bilspill til Gamecube f.eks. Og Nintendo gidder jo tydeligvis ikke bry seg om slikt så lenge de kan selge nyinpakkede Pokemon og Mario om og om igjen til den hjernevaskede bermen.

Tviler på at det blir noe annerledes denne gangen.

Er ikke alle som er like smakløse som deg, da vettu. Å kalle folk som kjenner igjen gode spill ( som nintendo etter min mening har høyest prosentandel av) for hjernevasket er bare helt latterlig. Bilspill har blitt en stusslig sjanger med årene, så nå gidder jeg ikke prøve dem engang. Flashy, modda biler og litt hip hop, da blir det saker! Stusslig råner, weehaw! Alikevel selger dette som varmt hvetebrød....lurer på hvem som er hjernevasket her...

men han har jo ett poeng, det ville vel vært bedre med flere sjangre \ spill ville det ikke ? du mener vel ikke at du ikke vil ha flere spill til den ? og med ett bra bilspill mener han jo ikke nødvendigvis NFSU style, kan jo hende han vil ha GT lignende.'

og han har jo litt rett i at de resirkulerer noen franchiser litt vel mye spør du meg.

Endret av 2mass
Lenke til kommentar

leste om dette på vg.hvis dette er sant,ser det jo bra ut:(sitat)

Her snakker vi om 2xATi Fudo (R520) med 10 MB RD-RAM. Hvert av disse kortene skal være dobbelt så kraftige som dagens x800. Dette sammen med noen IBM G5ppc cpuer på 2.8GHz.

Så ingenting feil men hardwaren,men er mer spent hviken spill Nintendo Revolution har...

Endret av Traxco
Lenke til kommentar

Her snakker vi om 2xATi Fudo (R520) med 10 MB RD-RAM. Hvert av disse kortene skal være dobbelt så kraftige som dagens x800. Dette sammen med noen IBM G5ppc cpuer på 2.8GHz.

Så ingenting feil men hardwaren,men er mer spent hviken spill Nintendo Revolution har...

Veldig snacks om det hadde vært sant :dribble: Men det de der er bare fra "rykteflommen" som stammer en et par ukers tid tilbake.. Ingen som vet hva Revolution vil ha under panseret. For å ikke snakke om hva som er så spesielt med de nye kontrollerene.. Spennende. Men både ATi og IBM er som Nintendo. De vet hva de driver med. Tror ikke vi blir skuffet.

Lenke til kommentar
Så lenge det kommer en ny og forbedret utgave (dersom det er mulig) av verdens beste bilspill, Mario Cart, så kjøper jeg denna.

Enig Mario Kart er et must på alle nye Nintendo konsoller.

Hadde personlig håpet på Mario Kart Double Dash 2 til gamecube også mens jeg venter på Revolution.. Men det skjer neppe.

Ble veldig happy når jeg så det skulle komme nytt Donkey Kong spill til Revolution. Håper det blir som country serien og N64. :w00t:

Lenke til kommentar

Nintendo har ikke annonsert noe som helst om spesifikasjonene. Disse er ikke bekreftet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...