Gå til innhold

Den store Nintendo Revolution tråden!

Hva er dere mest spent på angående Revolution?  

211 stemmer

1. 1. Hva er dere mest spent på angående Revolution?

• Kontrollen
      121
    • Maskinvaren
      17
    • Lanseringstitlene
      22
    • Onlinesystemet
      10
    • Mulige medier
      2
    • 3. part bakoverkompabilitet
      21
    • Andre muligheter og spesifikasjoner
      17

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tror den kommer til å bli knall bra, trossalt er gamecube dårligst i verden nå men den er den beste syns jeg, den er ikke best og har ikke alt, men den er NINTENDO og ZELDA :love:

For meg er gamecube perfekt, selv uten DVD og HDD

R kommer og til å være det selv om den skulle være dårligst.

Lenke til kommentar

Tynt rett og slett. Får se hva de kommer med i løpet av de neste dagene, men jeg tør å ta en meget tidlig tipp, om at revolution er neste gamecube. Så satser de sikkert på barnespill, som mario, det bikkjespillet ( nintendogs? :!: ), pokemon og slikt.

Så viser de masse nytt om kommende gc spill, nye mini gameboy, dc`s multiplayer funksjon og den slags.Noe jeg absolutt har 0 interesse i. Det jeg vil ha er revolution info.

En annen ting, noe jeg frykter, er at de ikke kommer til å satse på grafikk som konkurrentene.Og med alt fokuset på cell/gode specs , som skal gi best mulig grafisk ytelse, kan det fort gå rimelig galt for revolution.Blir kanskje noe av det samme som med DC og PsP,bare sammenlikn disse to grafikkmessig.

De kjører sitt eget løp, som mange her har sagt.

Lenke til kommentar

Det var den mest patetiske E3 konferansen jeg noengang her sett.

Mario soccer, Mario baseball, Mario DDR, Mario Party 7(!!) ? Herregud.

Mikro Gameboy? 20 år med gamle Nintendo spill man kan laste ned når "revolution" kommer en eller annen gang? Som om ikke de har melket gamle spill nok fra før på Gameboy`ene. Faen til frekkhet.

Lenke til kommentar

Jaja R blir nok den best, ZELDA kommer aldri igjen (kanskje en dag) bli barnespillm, de lærte såpass på WW, mario begynner og bli litt tynt, men Mario 128 og evt. Mario R kan bli virkelig bra.

Når viser de frem GBA2, de sa de skulle det, ikke bare GBA mini.

DS er iallefall fremtiden :D

Lenke til kommentar
Jaja R blir nok den best, ZELDA kommer aldri igjen (kanskje en dag) bli barnespillm, de lærte såpass på WW, mario begynner og bli litt tynt, men Mario 128 og evt. Mario R kan bli virkelig bra.

Når viser de frem GBA2, de sa de skulle det, ikke bare GBA mini.

DS er iallefall fremtiden :D

DS er fremtiden? Hva med PSP f.eks? Jeg misliker min PSP sterkt men å kalle DS for fremtiden er jo passe naivt.

Lenke til kommentar

Føler at Nintendo pisker seg selv på rompa når de gir mulighet for å oppdatere konsollens ram. Tidligere har de vært veldig konsollbaserte, uten ekstrafunksjoner, men nå kan man oppgrafdere den som en PC?

- Nettopp dette mange var redde for før man fikk vite detaljene om xbox. "At det skulle være som en PC fra MS, men mulighet for oppgradering osv. Folk ble lettet da det ikke var tilfellet.

- men kanskje tidene har snudd.

Lenke til kommentar
Føler at Nintendo pisker seg selv på rompa når de gir mulighet for å oppdatere konsollens ram. Tidligere har de vært veldig konsollbaserte, uten ekstrafunksjoner, men nå kan man oppgrafdere den som en PC?

- Nettopp dette mange var redde for før man fikk vite detaljene om xbox. "At det skulle være som en PC fra MS, men mulighet for oppgradering osv. Folk ble lettet da det ikke var tilfellet.

- men kanskje tidene har snudd.

Det er da ikke konsollens ram, men minnekort... Istedenfor harddisk får vi minnekort..

Lenke til kommentar

DS er fremtiden for håndholdt, touch screen er neste steg i evolusjonen mot 3d briller, PSP er dritt.

R har jeg veldig gode forhåpninger til, selv den slappe konferansen, dritter i Xbox og PS, de har aldri vært på så høyt kvalitetsmessig plan som Nintendo, antall spill teller ikke så mye når spillene suger.

Selv er jeg mega fan av OOT:MQ på GC.

Lenke til kommentar
Si meningene deres og hold kjæft

Hvem fyrer opp stemninga sa du? :dontgetit:

Sikter mest til Kizzaz...

PSP er noe dritt

Xbox og PS, de har aldri vært på så høyt kvalitetsmessig plan som Nintendo
Endret av Prebo
Lenke til kommentar
Jeg har sterke meninger fordi jeg bor i senter av PS/Xbox land og må kjempe mot de hver dag, jeg er for Nintendo og alt som skader får bank.

Men det jo sant og :D

ja, men behold de sterke meningene for deg selv! det fører bare til at PS/Xbox -folket kommer inn her og skal forsvare uttalesene dine.. Noe som bare fører til krangel --> avsporing --> stengt tråd...

Skjønner?

Lenke til kommentar

Skuffende oppvisning, ingen konkrete spesifikasjoner, ingen demonstrasjoner / videoer, ikke mye håp. Konsollen er uferdig, men E3 er en viktig nøkkel til å gjøre folk oppmerksomme på hva de har. De hadde ikke stort så langt. Hvor er det revolusjonerende i Revolution?

Har Nintendo sjekka tilstanden på den store melkekua? Den begynner å bli skral. Her hvor de sitter dypt nedi hovedkvarterets mørke og legger planer for sitt fiktive marked, vil de i det hele tatt prøve å vise forståelse for det vestlige markedet? Vi vil ha rå maskinkraft, blendende grafikk og voksne spill. Voksne spill, ja. For voksne folk. Voksne.

Designet var fint, indeed. Bedre enn de to andre konsollene. Og den vil gjøre seg godt under TV-en min :)

Edit: For ikke å bli misforstått: De voksne som egentlig aldri vokser opp i frykt for å være barnslige.

Endret av CMOTDibbler
Lenke til kommentar

Jeg hadde håpet på en slik siste snutt overraskelse som før, en liten smakebit av Zelda R elle noe veldig overraskende... slik som E3 01 om jeg ikke tar feil der Link og Gandadorf sloss mot hverandre. Først nå kommer spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...