bjs Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 kjøpte en ny hd, men sliter med ledningene.. det er den store pin (?) ledningen som eg mangler.. er det mulig å kjøpe en splitter, som eg plugger i en av de eg har som "deler" den i to? alle plassene på hovedkortet er tatt.. sikkert ikkje beste formuleringen, men skal prøve å formulere meg på nytt om det er nokke som er uklart Lenke til kommentar
Drinken Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Hvis du mener strømkabel (rød, 2 sort, gul) så kan du kjøpe splitter. Hvis du mener IDE flatkabel så kan du koble på maks 2 enheter, en master og en slave. Dr. Lenke til kommentar
bjs Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) ja er nok ide flatkabel, så ingen muligheter til å koble til den nye disken? edit: er det maks 2 på kver ledning eller 2 totalt? Endret 26. juli 2005 av bjs Lenke til kommentar
Drinken Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 2 per kabel ja, så i de fleste tilfeller 4 enheter totalt. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Hvis du har 4 enheter koblet til de to flatkablene og ingen andre tilkoblingsmuligheter (f.eks SATA) så kan du kjøpe en kontroller eller en ekstern boks for å koble til flere disker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå