zarz Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Jeg har sett at flere steder har billige briller med + styrke, men hvorfor har nesten ingen med - ? Jeg bruker ca - 4 , noe som jeg aldri har funnet noen steder. Vet dere om noen nettshopper eller kjeder som selger slike briller? På forhånd, takk! Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 jeg vet om en butikk som selger briller til rundt 150-200 kr. Den ligger på storo senter i Oslo. tror det er sånn Nille-type butikk eller noe sånt Lenke til kommentar
zarz Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 Vet du om de har en nettside? Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Det er mulig, men dessverre husker jeg ikke navnet på sjappa. Finn frem Storo senter på nettet, så kan du høre med de, eller sjekke om "nille-type" butikken står på siden deres. De har briller i både -/+ styrke. Husker jeg selv kjøpte nye, billig-briller derfra når jeg greide å miste de gamle brillene jeg hadde. har de fortsatt og de funker utmerket - god kvalitet osv Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Fattern kjøpte briller med styrke på Rema 1000 en gang.. tror det kosta 20-50kr, kanskje litt mer. Men det var jo også en stund sia da men kan jo prøve å se om de ikke har noen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå