sm1pea07 Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 X-Box kommer på mandag, men ikke noe Yahoo! for det. Jeg har snakket med amerikanere som sier at X-Box har windowsfeil. Det kom etter et døgn. Det er disse herlige blåe skjermene som kommer i windows. Den eneste forskjellen er at feilmeldingen er grønn. Dette er rett og slett talentløst av Microsoft, fy fy og atter fy! Poenget med en spillekonsoll er jo å unngå den slags tull. Greit nok sier mange som sikler pga. GeForce 3 brikken som sitter i den. AMOS NB! Vent på Playstation 3 Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 Quote: On 2001-11-26 20:05, sm1pea07 skrev:NB! Vent på Playstation 3 Eller bruk pengene på å oppgradere PC'en din. Nå er jo ikke dette et console forum, men ta heller sjansen på Nintendos GameCube. Den er minst like bra som X-Box, men koster kun rett over tusenlappen Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 Der vil jeg si meg uenig. X-box sies, og er etter min mening meget bedre enn både PS2 og GC. Hardwaren er jo overlegen i den. Men som sagt, bygg heller på PC-en din:-) Lenke til kommentar
gixer Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 Enig! Selv om Microsoft ikke vil innrømme det så er X-Box bare en data som man kobler til TV`en. Talentløst spør du meg. Maskinen er kanskje ikke så kraftig som mann skal ha det til heller. Leste på nettet at det var en 733mhz celeron prosessor i den og ikke en pentiumIII som de hadde opplyst. Jasså Microsoft? Er det kanskje også en TNT2 kort der og? Nei, sats på Game Cube sier jeg! Lenke til kommentar
gixer Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 Enig! Selv om Microsoft ikke vil innrømme det så er X-Box bare en data som man kobler til TV`en. Talentløst spør du meg. Maskinen er kanskje ikke så kraftig som mann skal ha det til heller. Leste på nettet at det var en 733mhz celeron prosessor i den og ikke en pentiumIII som de hadde opplyst. Jasså Microsoft? Er det kanskje også en TNT2 kort der og? Nei, sats på Game Cube sier jeg! Lenke til kommentar
HagEnuK Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 blir lenge og vente hvis man skal vente helt til PS3 kommer ikke før 2007 sikkert etter det og. Lenke til kommentar
nazze Skrevet 27. november 2001 Del Skrevet 27. november 2001 Ok så dere sier at x-box er en slags pc med kamuflasje...??..... TULLINGER! jeg har faktisk x-box og det har ikke kommet en fordømt feilmelding eller noe som tyder på Windows!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KAN NOEN AV DERE TA EN TITT PÅ nvidia.com Det er faktisk ikke et geforce3 i den, NvidiaX kalles den chippen! (var i usa og kjøpt'n, prøvde gc, flott d oxo men xbox er og BLIR mye bedre) Hilsen en MICROSOFT tulling:) Glemte å si at pc er best da...........:smile: Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 27. november 2001 Del Skrevet 27. november 2001 En annen god grunn til å støtte GameCube; ATi Flipper sitter i den... Nei til monopolet til nVidia og Micro$oft! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå