kag Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Hoit. Er det noen som vet hvilket ord på fransk som brukes for å gjøre en setning om til et spørsmål? Vi har ikke noe slikt ord på norsk eller engelsk, men japanerne bruker ordet "ka", vet jeg, og de setter det gjerne på slutten av setningen, mens franskmennene setter i begynnelsen av setningen. Innbilder meg at det er noe liknende "es" ellerno' Hyggelig hvis noen vet. Lenke til kommentar
kag Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 Takk så mye. Samtidig som jeg inne på det. Sett meg litt om på google etter en god engelsk til fransk ordbok på nett, men finner bare mindre heldige utgaver. Noen som er inne på å lære seg språk, og som har noen favoritter å anbefale? Holdt på en del med japansk, men i det siste har jeg sittet å pugget meg grøn i tysk og fransk. Lenke til kommentar
kag Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 Kan skyte inn med denne for de som er inne på å lære seg tysk. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Aner ikke men hvis du trenger hjelp angående spm/setninger i tysk eller fransk, spør meg. Lenke til kommentar
kag Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 Heh. Takk. Jeg skal holde deg i tankene hvis jeg kommer over flere problemer. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Aner ikke men hvis du trenger hjelp angående spm/setninger i tysk eller fransk, spør meg. Vel, var det ikke fransk han spurte om? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) Gjorde han vel ikke Endret 26. juli 2005 av Pels Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå