serrghi Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) Har et problem. når jeg spiller feks wow som er relativt krevende hender det at pcn bare henger/rebooter (dette skjer ganske ofte). Mens i windows/cs osv sånne "ikke krevende prosesser" funker den helt fint. Virker som den bare ikke liker tung last. har: Ati Radeon 9800 (kjøleren ble ødelagt for tid tilbake, så kjøpte meg zalman heatsink kjøler sak inkludert vifta) amd-64 3000+ 1024mb pc3200 ram (ja den passer til hovedkortet) 350w PSU. Finner rett og slett ingen løsning, det som skremmer meg litt er at jeg lurer på om det kanskje kan være skjermkortet som blir for varmt. Har bestilt meg ny PSU, 480w, og ny cpu kjøler håper dette kan funke. Noen som har noen andre idee'r? Endret 26. juli 2005 av xerg Lenke til kommentar
radier999 Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 kan også være at du har satt ledningene til power og restart kanppene feil Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 ....ikke kom med tåpelige svar takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå