dagbloml Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Jeg har en eldre type strømforsyning med delt plugg og et nyere hovedkort hvor disse ikke passer. Kan noen fortelle me g om det fins en adapter å få kjøpt, og i tilfelle hvor? Eller må jeg bare kjøpe meg en ny stømforsyning? Takker for alle svar Sturla. Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Adapter! man kan jo bruke lodderbolten. ET 300w PSY koster vel ikke mer en 300kr. LOZER :smile: Lenke til kommentar
tag1 Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Du må ha en ny strømforsyning! ATX er bygget opp på annen måte. Regner med at du har ett ATX kabinett? Hvis nei så trenger du det også. Finnes i ulike web-butikker. Fra 540 til 1200 kr. avhengig av størrelse og kvalitet. For kabinett med strømforsyning. Lenke til kommentar
dagbloml Skrevet 2. august 2002 Forfatter Del Skrevet 2. august 2002 Takk til tag1 for et seriøst og opplysende svar. Handler strømforsyning i morgen Lenke til kommentar
The man! Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 jeg kan anbefale en Enermax 350W med fartsregulator på viftene. selges på http://www.microplex.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå