Dj Frost Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Heisann! Har akkurat flyttet inn i ny leilighet med trådløst nettverk til internet. Har akkurat koblet meg opp gjonn min "Topcom Skyr@cer Wireless USB Stick" og det fungerer veldig bra, men med jevne mellomrom detter hele nettet ut. FOr å fixe dette må jeg ta usb enheten ut og sette den inn igjen for at d skal virke igjen. Dette er utrolig irriterende spessielt når jeg spiller! Noen som vet hva d kan skyldes? Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Windows deaktiverer enheter for og spare strøm. Høreklikk på "Min Datamaskin" > Velg "Behandle" > Velg "Enhetsbehandling" fra menyen på venstre side > Let fram driveren til USB-sticke'n > Dobbelklikk på den > Velg "Strømstyring" > Fjern markeringen for "Tillat Windows og slå av..." Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Nå har jeg gjort det å testet en stund, men detter fortsatt ut i jevne mellom rom. Datt til og med ut når jeg spilte her om dagen! Noen flere tips ? Ser jeg har "low" forbindelse med routeren også, men det er ikke mulig å komme nærmere den. Noen tips hvordan jeg kan forsterke signalet eller evt noen produkter som er bedre en det jeg bruker ang rekkevidde? Husker ikke hva routeren som brukes heter! Endret 28. juli 2005 av Dj Frost Lenke til kommentar
tempo_c Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Hadde selv ræva-erfaring med TopCom USB Wlan V2 eller hva den het. Har nylig kjøpt 3Com sitt sett med router, skal testes seinere idag. Bruk heller noen kroner ekstra, og kjøp kvalitet. Det er ihvertfall min erfaring. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 De USB sakene fungerer fint så lenge de står på rett sted, jeg fikk problemer selv med det, men når jeg flyttet litt på plasseringen gikk det fra 65% tap i nettverket til 0%. Lenke til kommentar
tempo_c Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Hadde vel nærmere 85-90 prosent tap, og da sto sticken pekende rett mot router, med ca 20 cm avstand Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 Strenght ligger vel på en 15% - 20% og quality på 96%. Men statisticen viser flere hundre "ACK Failure" og "FCS Error" Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2005 EN liten oppdatering her! NÅ har vi koblet ut den andre maskinen å nå ser det ut tiol at funker. Lurer på om den kan ha virus som klikker nettverket! Noen som kjenner til problemet? Vi hadde noe lignende på sist LAN! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå