Dagger Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Har nå lasta ned Red Hat 7.3! men før jeg brenner: må jeg brenne på et spesielt vis, eller kan jeg brenne med drag and drop programmet mitt? Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Hvilket program er det snakk om? Du må passe på at du ikke brenner fila som en enkelt fil (på en datacd), den skal nemlig brennes ut, dvs du skal ende opp med en haug med filer på cd'en. En ISO-fil inneholder nemlig et komplett filsystem. De fleste brenneprogrammer klarer dette, inkl Nero, Fireburner, WinOnCd ++ Lenke til kommentar
Dagger Skrevet 1. august 2002 Forfatter Del Skrevet 1. august 2002 Programmene er plextor writer og easy cd creator Lenke til kommentar
regn Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Dersom du har lastet ned filen som en ISO fil går du inn dersom som du "dragger" og "dropper" og så velger du file og brun cd from image. Her må du velge Record CD from CD image. Skift filtype til ISO nede på filtype og finn så fila di. Så trykker du ok eller no og så er det bare å brenne... Lenke til kommentar
ToBi Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Jeg bruker Nero, hvordan brenner jeg fra en iso fil derfra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå