Zimster Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Jeg har et trådløst nettverk, som jeg har hatt trøbbel med siden jeg fikk det....når det funker så stopper det helt opp en gang i blant, noe som gir meg en sinnsyk lagg i ca. 6 sekunder i spill. Dette pleier å skje ca. hvert 5. minutt. Nå nylig måtte jeg formatere og reinstallere windows, og jeg satt de vanlige 5 timene for å få nettverket til å funke, noe ifølge produsenten burde ta 10 min (my ass). Men jeg oppdaget at det tidligere laggeproblemet var blitt hakket større. Hvert 5. minutt kobler data'n helt av nettverket, så jeg må koble til manuelt igjen. Grusomt irriterende! Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Har du kryptert det? Lenke til kommentar
Zimster Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 Ja, men det skal vel ikke drive på sånn likevel? Lenke til kommentar
MrMusashi Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 hvis du kjører xp med servicepack 1 kan du ta en titt her http://www.practicallynetworked.com/qa/qa20050512.shtml hth MrM Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Siden du skriver absolutt null om hvilket utstyr eller software du bruker så må det jo bare bli svada tilbake. Har du god signalstyrke på den trådløse forbindelsen? Har du oppdatert med siste drivere på router og trådløspunkt? Lenke til kommentar
AMD_Bruker Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Sjekket om windows slår av nettverkskortet p.g.a. strømsparefunksjonen Lenke til kommentar
Advancer Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Fixet et trådløst nettverk (var en Dlink router) som koblet ut hele tiden ved å oppgradere firmware på routeren. Er verdtet forsøk. Husk å bruk kabel under firmware oppdatering. //Advancer Lenke til kommentar
Zimster Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2005 jaja, nå har det gått en stund, og problemet ble bare borte etter en stund. I går var jeg på LAN hos en venn, og når jeg kom hjem og koblet opp datan var problemet tilbake! jeg ble så sur at jeg ødela et tastatur...har begynt å hate 3com! noen nye tips om hva jeg kan gjøre, for alt som er foreslått er gjort.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå