flydman Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Noen som har erfaring med denne kjøleren / vet hvor man kan få kjøpt denne(uten å måtte bruke kreditkort på nettet) , har akkurat bestilt xp 2200 og regner med å måtte investere i bedre kjøling :smile: Lenke til kommentar
flydman Skrevet 1. august 2002 Forfatter Del Skrevet 1. august 2002 Takk for linken , tenkte at dette kunne være en bra kjøler for xp 2200 men er det til salgs i Norge eller ? Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 PS Data og mpx selger Titan kjølere. Ingen av dem har akkurat denne kjøleren, men kanskje de tar den inn hvis du spør etter den. Begge tar kredittkort :smile: [ Denne Melding var redigert av: simfan på 2002-08-01 23:51 ] Lenke til kommentar
Templar Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Heisann.. SLK600 og 800 er KONGEN når det gjelder at AthlonXP cpuer.. Palimo og Tbred. MEN det er en prins og den er Volcano7+ (www.dansdata.com) og den er kun -4% mindre effectiv en SLK 800. Den koster halv delen av SLK800 og kommer med vifte. Jeg har den vift siden SLK800 var ikke inne hos Microplex og SLK600 er dritt bra men 60mm vifte trenger gott turtall og jeg hater STOY. Jeg bruker nu Volcano7+ med laveste turtall og den er stoysvak og kjøler som fan. Hilsen, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå