Gå til innhold

Harddisken held på å dø, vil redde data!

Anbefalte innlegg

Eg har lest om fleire som har hatt harddisket som tar kveld og data blir tapt, men aldri tenkt at det kunne skje meg. :cry:

Det er ein Western Digital 80GB som forsåvidt har gjort jobben sin, eg skal ikkje klage på det, men eg vil ha innholdet før den tar kveld. Har all musikken (10GB) der og mykje anna knas, programmer...filmer...ai ai ai...

*Lyspære*: Sitter jo og høyrer på iPoden, så musikken er redda! :)

Men det er framleis eit stort tap om eg mister all data, så eg tar imot all hjelp.

Her er scenarioet: Eg starta maskina opp, men kom ikkje på nettet så eg spelte litt GTA:SA. Etterpå prøvde eg å resette ruter, prøve forskjellige nettverksportar og restarte maskina eit par ganger, den siste gangen høyrte eg ein knirke, klikkelyd av metall. Første tanke var at min gamle 80GB hadde besøk av Grim Reaper i eigen person. Tok av sidedeksel og prøvde å lokalisere lydkjelda, men fant ikkje ut av det. Så eg skrudde av maskina, plugga ut harddisken og starta opp. Lyden var vekke og alt gjekk som det skulle. Eg pusta letta ut for at det ikkje var Raptoren eller 120GB SATA'n som sleit.

Harddisken skulle ut av maskina, det var klart, men først måtte eg redde all data. Plugga i harddisken igjen og starta opp...Asus' oppstartsbilde kjem opp...og...og...ingenting? Eg trykker TAB for å komme til POST, og der står maskina på stedet hvil. Til min forskrekkelse er ikkje harddisken lista opp på IDE-lista.

Å få profesjonell hjelp til å redde disken av IBAS er uaktuelt, kan eg ikkje fikse det sjølv blir det ikkje gjort.

Er det eit aldri så lite håp om å få starta maskina med harddisken og redda mine data? Kan det hjelpe om disken får kjølt seg ned eller blir rista\vendt litt?

:wallbash: Eg skulle aldri slått av maskina når eg merka lyden, skulle berre kopiert over alt, slått av og fått disken til H@¤#!&@ ut. :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utan å ville ta på meg noko som helst slags ansvar, så kan eg seie at eg har

redda data frå ein IBM disk ved å banke på den under booting slik at den klarte

å starte opp.

Ein 100GB Maxtor disk ordna seg sjølv etter ei kvilepause på eit kaldt rom.

Du bør uansett gjere plass til innhaldet på dei andre diskane før du prøver,

for du får kanskje ikkje så mange forsøk.

Lenke til kommentar

Jeg har også et lignende problem. Merket at harddisken begynte å lage ulyder, og da jeg skulle undersøke hva som eventuelt var feil med harddisken så fikk jeg I/O error, noe som forsåvidt ikke er en veldig god nyhet. Etter å ha prøvd å se om det var noen koblingsfeil inne i maskinen og til og med hatt den skrudd av for omtrent 30 minutter, så ser den fortsatt ikke ut til å fungere.

Så jeg henger meg på tråden, og håper noen kommer med gode tips.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...