Gå til innhold

Hva synes du om Vigrid og deres meninger?


Anbefalte innlegg

Haha ok.

 

btw du bør ikke snakke for høyt om generalisering

 

Nasjonalisme, nazisme/nasjonalsosialisme, vigrid, krf. Tapere alle sammen, trangsynte, utstøtte som vil være en opprører mot foreldrene sine. Same shit alle sammen, en skam.

Det er sagt i frustrasjon over den tragedien som utspiller seg, å gå i nærmere diskusjon blir en anne sak

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare fordi noen innvandrere har banket noen av vennene dine betyr ikke at alle har gjort det/kommer til å gjøre det...

Selv har jeg møtt en fra bosnia som var en drittsekk mot meg, men skal jeg av den grunn tro at alle fra bosnia er drittsekker? :roll:

 

Det er sagt i frustrasjon over den tragedien som utspiller seg, å gå i nærmere diskusjon blir en anne sak

Vel, det rettferdigjør ingenting. Ganske ironisk at du generaliserer en gruppe fordi du synes den gruppen generaliserer(les: rasisme). Ser du ikke parallelen med at nazister stempler hele grupper og det du selv sier? Altså, du ser jo ned på disse folka, du senker deg selv ihvertfall mot deres nivå når du generaliserer slik. ;)

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Det er sagt i frustrasjon over den tragedien som utspiller seg, å gå i nærmere diskusjon blir en anne sak

Vel, det rettferdigjør ingenting. Ganske ironisk at du generaliserer en gruppe fordi du synes den gruppen generaliserer(les: rasisme). Ser du ikke parallelen med at nazister stempler hele grupper og det du selv sier? Altså, du ser jo ned på disse folka, du senker deg selv ihvertfall mot deres nivå når du generaliserer slik. ;)

True. Er når jeg blir sur når det blir diskutert her jeg kommer med slike tåpelige utsagn, men jeg er fullt klar over kontrasten innen de forskjellige "greinene"

Lenke til kommentar
Bare fordi noen innvandrere har banket noen av vennene dine betyr ikke at alle har gjort det/kommer til å gjøre det...

Selv har jeg møtt en fra bosnia som var en drittsekk mot meg, men skal jeg av den grunn tro at alle fra bosnia er drittsekker?

 

Hvor sa jeg at jeg tror alle innvandrere er sånn? Kan ikke huske jeg skrev det noenplass...

 

Det var et svar til det co2 sa:

 

Ja kan tenke meg at dere blir slått brutalt ned å ranet uten å ha gjort noe selv først

 

Jeg vet at nesten alle innvandrere ikke gjør sånt, hvis en neger banker meg så tror jeg ikke alle negre er sånn etterpå..

 

Hvordan er det selvforsvar hvis du eskalerer og ikke beskytter deg? Å dytte den andre er å provosere, ikke å forsvare seg.

 

Derfor er det greit at en gjeng kommer å banker han? de burde faen grisebankes hele den gjengen.(nei jeg mener ikke alle innvandrere!!!!!)

Lenke til kommentar

Har dere hørt barnesangen "Noen barn er brune"? Vi lærer å bli bedre mennesker og ikke være rasister. Men lager andre rase grupper slike sanger til barna sine? Nei, tvert om... Dermed om en del år så vil vi være utslettet om vi skal holde på sånn.

Endret av Nicklas
Lenke til kommentar
Har dere hørt barnesangen "Noen barn er brune"? Vi lærer å bli bedre mennesker og ikke være rasister. Men lager andre rase grupper slike sanger til barna sine? Nei, tvert om... Dermed om en del år så vil vi være utslettet om vi skal holde på sånn.

:!:

 

Så du ser på det som en kamp mellom brune og hvite?

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Har dere hørt barnesangen "Noen barn er brune"? Vi lærer å bli bedre mennesker og ikke være rasister. Men lager andre rase grupper slike sanger til barna sine? Nei, tvert om... Dermed om en del år så vil vi være utslettet om vi skal holde på sånn.

:!:

 

Så du ser på det som en kamp mellom brune og hvite?

Hør på sangen først du.

 

EDIT: Samma det... Den dagen Norge stopper innvandringen og setter de som allerede er her opp til Finnmark sammen med samene, så er jeg fornøyd.

Endret av Nicklas
Lenke til kommentar
Har dere hørt barnesangen "Noen barn er brune"? Vi lærer å bli bedre mennesker og ikke være rasister. Men lager andre rase grupper slike sanger til barna sine? Nei, tvert om... Dermed om en del år så vil vi være utslettet om vi skal holde på sånn.

Hvordan vet du at de ikke gjør det, Nicklas? Det er en påstand slengt ut i løse luften.

 

Og Vigrid er vel et rimelig godt bevis på at vår "rase" ikke nødvendigvis gjør det heller...

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Derfor er det greit at en gjeng kommer å banker han?

Det har jeg ikke sagt. Det jeg hinter til er at kanskje han har seg selv å skylde. Hvis man skal være tøff og vise seg, så skjer det gjerne slike ting. Og de trenger ikke å være brune i huden engang for å klikke om du kikker litt stygt på dem, eller til og med dytter til en av dem!

 

Det er ikke greit å banke folk, men det bør da gå an å ha litt vett og ikke gå inn for å provosere folk heller.

Lenke til kommentar

hallo han fyren fulgte etter han, plagan og snakka masse dritt.. så begynte han å dytte han osv. Da dytta han tilbake for å få han vekk, ikke fordi han ville ha bråk. Det var bare 1 fyr i starten så når han dytta tilbake kom 6-7 til som gjemte seg i en sidegate.

 

Men dette er offtopic så la oss slutte med denne diskusjonen.

Endret av Peri
Lenke til kommentar
Har dere hørt barnesangen "Noen barn er brune"? Vi lærer å bli bedre mennesker og ikke være rasister. Men lager andre rase grupper slike sanger til barna sine? Nei, tvert om... Dermed om en del år så vil vi være utslettet om vi skal holde på sånn.

Hvordan vet du at de ikke gjør det, Nicklas? Det er en påstand slengt ut i løse luften.

 

Og Vigrid er vel et rimelig godt bevis på at vår "rase" ikke nødvendigvis gjør det heller...

 

Geir :)

Jeg tenker på islam og de andre syke religionene.

Lenke til kommentar

Vigrid sier selv de vil ha et sammfunn basert på norønne verdier og normer. Bare å kombinere det, og nazisme er en grov selvmotsigelse, personlig leser jeg ofte på sidene demmes får å få meg en god latter. Det er ikke måte på hvor langt de drar konspirasjonsteoriene sine om hvordan jødene styrer verden og har planer om å utslette hvite.

 

jeg må seriøst le av vigrid.

Lenke til kommentar

Disse utevettreglene var litt sære:

Utevettregler

- Følg dem eller dø:

1. Gå ikke ut på fest uten tilstrekkelig kamptrening.

 

2. Meld alltid fra hvor du går.

 

3. Vis respekt for gjenger og gjengvarslingene.

 

4. Lytt til erfarne kampfolk.

 

5. Vær rustet mot overfall selv på korte turer. Ta alltid med skytevåpen (forutsatt at du har bæretillatelse), kniv (lovlig type, selvsagt) og det utstyr moderne gjengkamp krever.

 

6. Husk mobiltelefon og gassboks (lovlig, selvsagt).

 

7. Gå aldri på fest alene. Aldri.

 

8. Vend i tide, det er ingen skam å snu når du er utenfor ditt eget samfunns område.

 

9. Spar på kreftene og tilkall øyeblikkelig forsterkninger fra egen gjeng.

 

10. Er du ikke medlem av et eget etnisk samfunn så bli det med en gang.

Vet ikke om disse er nevnt før ,men syntes dette er veldig fine utevett regler! følger alle sammen!

 

 

 

 

 

 

 

 

not

Lenke til kommentar
Vigrid er noe du har inni deg, så det er ikke noe "medlemskap". Du kan kalle deg en Vigrider uten å ha møtt noen andre Vigridere.

:!: Kom på noe morsomt, dere vet, noen jenter blir født med guttekropp, men de er jenter mentalt. Så tenkt så gøy det hadde vært om en neger ble født med vigrid inne i seg.

Lenke til kommentar
Vigrid er noe du har inni deg, så det er ikke noe "medlemskap". Du kan kalle deg en Vigrider uten å ha møtt noen andre Vigridere.

:!: Kom på noe morsomt, dere vet, noen jenter blir født med guttekropp, men de er jenter mentalt. Så tenkt så gøy det hadde vært om en neger ble født med vigrid inne i seg.

Hva snakker du om.

 

Snakket med en kamerat som er halvt norsk og palestiner. Han har vært på ferie i Palestina/Israel nå. Han fortalte meg at når han var der så gikk alle jødene rundt med våpen, uansett alder. Palestinerne gjorde det ikke fordi da kan de bli skutt. Det er jødene som har makten. Og det er USA som har gitt dem penger og våpen.

 

Jødene der har satt opp store murer mellom jødene og Palestinerne for å skille dem. Det er mange som har tagget "This wall should fall" osv og hvis jødene ser det så blir de satt i fengsel eller skutt.

 

Så ikke si at jødene ikke har makt. Men jeg syns det er tåpelig av Vigrid å hate jøder i.o.m at det nesten ikke er noen jøder i Norge. Det er sikkert en del, men jeg har ikke noen vonde opplevelser med de. Så dette med jødene bryr jeg meg ikke noe om. Bortsett fra at jødedommen er en ganske syk religion og det som skjer i israel/Palestina er SYKT. Palestinerne har ingen makt i det hele tatt og de får ikke gå rundt med våpen som jødene gjør, ikke fordi det er ulovlig, men fordi de kan bli skutt av jødene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...