Gå til innhold

Hva synes du om Vigrid og deres meninger?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vet ikke hvilken koran du har det der fra, Tready, men versene i de som er online matcher ikke dine sitater.

Heh ;)

 

Dere ser kanskje ikke noen sammenheng mellom religion og nasjonalisme. Mange av dere forbinder nasjonalisme med fascisme, noe som ikke er riktig. Og jeg mener at religionen islam er en fascistisk religion. Dere sier at nasjonalister tror at de hvite er så mye bedre enn andre som er mørke i huden. Vi ser da hvertfall helt klart at muslimer mener i følge koranen at de er mye bedre. Så derfor kom religion inn i denne diskusjonen.

 

Og for å trekke inn enda en episode som hendte i går (Som dere sikkert igjen mener er propaganda), så var det en utlending i går som truet en kamerat med kniv (Ulovlig type AKA Butterfly kniv). Jeg vet ikke hva som har skjedd mellom disse fra før av, men tviler på at kameraten min hadde turt å være frekk mot disse når de er såpass ville i hue og alltid er en gjeng på minst 5 gutter. Jeg var redd og holdt meg på avstand. Det gjorde resten også, mens den ene lille kameraten min stod sammen med 7 utlendinger med en kniv opp i annsiktet. Hadde vi alle vært vigridere så hadde alle sagt ifra at dette aksepterer vi ikke. Og det er det jeg syns er fint med Vigrid.

 

Det er akkuratt som om de leker Grand Theft Auto på ekte. Det minner meg så mye om dette spillet.

 

Uansett, det går altfor langt når de begynner å true folk med kniv. Et knivstikk er dødstruende og det vet selv dem. Og når de da truer noen med noe sånt så har de null respekt for andres liv.

 

Jeg kan gjerne gå rundt med en kniv og vifte den opp i trynet på folk. Men såpass vett har jeg i hodet at jeg skjønner at slikt gjør man bare ikke. Det er greit å være frekk og tøff, men la det bli med det.

 

Som sagt så hater jeg ingen, men misliker mange. Mennesker kan forandre seg og jeg misliker dem ikke fordi de er mørke i huden. Men jeg syns det er rart at på dette stedet så er det bare de som gjør ugang...er liksom ingen jeg har sett som er hvite som gjør slikt. Er ikke rart mange har fordommer mot utlendinger når de har opplevd slikt som dette. Jeg føler meg ikke trygg når jeg ser disse utlendingene kommer mot meg. Uansett om de bare går forbi, for jeg vet hva de er. (Og hva de har lest i koranen og hva de tror på..).

 

Og de utlendingene som er så opptatt av respekt.. de burde vite at for å få respekt, må de vise respekt!

 

EDIT: Var en på et annet forum som sa han var enig i mye av det jeg skrev. Og så sa han "Er det egentli så stor forskjell på de som er med i Vigrid og de som er med i andre religioner og følger sin religion til punkt og prikke?".

Endret av Nicklas
Lenke til kommentar
Vi ser da hvertfall helt klart at muslimer mener i følge koranen at de er mye bedre.

har du noen kilder på at de mener det, eller er det noe du går ut fra?

 

mens den ene lille kameraten min stod sammen med 7 utlendinger med en kniv opp i annsiktet.

sånn skal ikke skje, men du må huske at mange muslimer/utlendinger opplever det samme bare da er det HVITE som gjør det, seffølgelig kan de ikke hate alle hvite i hele verden. de bor tross alt i norge! vil si det samme som du bor i kina, pga du blir rana av to asiatere; hater du dem alle!

 

Og de utlendingene som er så opptatt av respekt.. de burde vite at for å få respekt, må de vise respekt!

:yes:

godt poeng

Lenke til kommentar
Hadde vi alle vært vigridere så hadde alle sagt ifra at dette aksepterer vi ikke. Og det er det jeg syns er fint med Vigrid.

Nei, dere hadde fremdeles vært de redde ungdommene dere var i går. Å bli medlem i Vigrid ville ikke automagisk gjort dere barske og modige.

Ingen av oss er vigridere. Hvis vigrid hadde oppnåd det de vil, så ville alle nordmenn hatt i tankene at man kan ikke stå å se på. Så hadde alle som var der og folk som gikk forbi kommet bort og reddet den ene gutten. Det er ikke snakk om vold nødvendigvis, men da er vi i flertall og da gir de seg. Ingen som tør å gå bort hvis de ikke vet at noen står bak dem.

Lenke til kommentar

Men herregud da Nicklas, det er mulig en del innvandrere er voldelige av seg (av forskjellige grunner), men tror du faktisk det blir noe bedre av at du går rundt og hater de? Hva skal det være godt for? Hvorfor ikke heller prøve å ta tak i problemene, finne årsakene. Prøve å være litt imøtekommende. Skal vedde på at det er litt gjensidig mangel på respekt ute og går her?

 

Venter forøvrig enda på respons på det jeg skrev om kultur etc. Men du lar kanskje være å svare med vilje? Du har kanskje ikke svar?

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke hvilken koran du har det der fra, Tready, men versene i de som er online matcher ikke dine sitater.

:dontgetit: Ja vel ja

 

Kapittel 41

K. 41:34: En god og en ond gjerning er ikke like. Vis (det onde) tilbake med det som bedre er, og se, den du lever i fiendskap med blir som en varm venn!

 

And not alike are the good and the evil. Repel (evil) with what is best, when lo! he between whom and you was enmity would be as if he were a warm friend.

 

Kapittel 51 menn og kvinner er mennesker som er skapt for å tilbe sin Gud

And I have not created the jinn (kvinne) and the men except that they should serve Me.

 

Slipper du opp for dopapir, skriver du ut Vigrid sin webside.

:yes: Glimrende alternativ

Endret av Tready
Lenke til kommentar
Hvis vigrid hadde oppnåd det de vil, så ville alle nordmenn hatt i tankene at man kan ikke stå å se på.

Hvis Vigrid fikk det slik de ville så villealle 15-åringer hatt sin egen mp5. Og mens du stod der og så på, falt det deg ikke inn å ringe politiet? De hadde jo trossalt en ulovlig kniv(Er det ikke ulovlig å bære alle kniver?). Og såvidt meg bekjent, så er det ikke lovlig med hverken trusler, vold eller ran osv. heller.

 

Tore Tvedt er ikke noe annet en en forsmådd lavpanna kødd med en mental alder på rundt 13. Metodene hans er amatørmessige og drar nytte av at det er konflikter mellom norsk ungdom og utenlandske ungdommer(som gjerne henger sammen med sine egne). Han kan håndplukke det beste av forsmådd norsk ungdom som har mistet sin virkelighetsoppfattelse.

Dette mennesket sitter og skriver løgn, redigerer historien til sin fordel og legger

ut om helt ville konspirasjonsteorier som ikke bunner i noen godkjente beviser. ("- Det var ingen "russisk revolusjon", men et jødisk statskupp ") Bildene han legger ut tyder ikke på annet en at han har en helt sjelden og noe grotesk fetisj av verste sort. Hvis noen vet det, har denne karen noen gang vært ute av landet?(utenom USA)

 

Jeg ville ikke unne min værste fiende å fornedrige seg ved å tørke seg med sånt vås i ræva, det er altfor dårlig. Det bør skrives ut og rammes inn til skrekk og advarsel.

 

Btw, anbefaler "jeg er hvit, mitt folk er hvitt.mp3" Den er morsom. :D

Endret av eirik1989
Lenke til kommentar

Vi fortsetter selvsagt vår egen samfunnsutvikling som før og uavhengig av det politiske arbeidet. I tiden før den sorte åndspesten (kristendommen) ble innført med morderhånd her i landet var alderen for å delta i de voksnes verden 15 år. Fra da av hadde man rett og plikt til å møte på tinget og til å bære våpen offentlig. Vi ser ingen grunn til at det skal være en høyere aldersgrense for retten til å avgi stemme i dag.

 

Jeg ser en skikkelig god grunn

 

En MP5 maskinpistol er glimrende som forsvarsmiddel i et Heimevern som omfatter hele folket fra fylte 15 år.

 

Yippikayeaj.. Når vi er 18 får vi lappen, og om man ser på hvor få som klarer å ta ansvar i trafikken betviler jeg sterkt at 15åringer burde ha våpen :nei:

 

Konfirmasjonen, hvor ungdommen bekrefter sin tilhørighet til vår skaper (Odin), våre forfedre og sitt eget folk, egner seg som en seremoni hvor våpenet gis som en gave fra den norske stat.

 

*Kremt* Har vi kanskje ikke bedre ting å bruke penger på? Synes å ha lagt merke til at et par skoler og sykehjem har dårlige tider

 

I et slikt selvstendig, fritt og væpnet stolt folk behøvde heller ikke ungdommen måtte regne med å bli voldtatt, ranet, banket opp og ydmyket slik nordisk ungdom blir det av rasefremmede okkupanter i Norge i dag.

 

Føler meg tryggere allerede :ermm:

 

(alle quotene er fra http://vigrid.net/forungdom_stemmerett.htm)

 

 

Skremmende lesning, la oss alle håpe at de aldri får noen som helst form for makt.

 

Edit: Slutten forresten å ta de seriøst i det jeg oppdaget "heimepus"

Endret av The_evil_blue_toad
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Jeg støtter ikke Vigrid, men jeg er ikke imot dem heller. Det har å gjøre med ytringsfrihet. Jeg vil vel si at diverse kommunistiske faksjoner i Norge utgjør en større trussel mot oss enn det Vigrid gjør. Tore Tvedt er en forvirret mann, som blander to ting som slett ikke hører sammen (nasjonalisme og norrøn mytologi/religion), og han har endel urealistiske mål. Leste blandt annet at han hadde saksøkt staten for flere millioner kroner på grunn av trakassering av hans person, det vil si politirazzia der hvor han bodde osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...