hølands_gutt Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 jeg så litt på bak bagasje-døra til mutters bil og den er ødelagt! jeg lurer på hvor kan jeg levere bilen til mutter inn på repasjon for og fikse døra? det er en vw passat 1,8, stasjonvogn. ser ut som hele låsen er ødelagt går ikke ann og åpne den innifra, men innefra går det! helst en garasje rundt oslo og akershus... Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Det er Møller forhandlere på Jessheim, Skjetten, Ski, Billigstad, Bryn, Ryen, Skøyen og Kolbtn. Kilde. Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 men vw forhandler blir ikke det riktig nok dyrt? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 men vw forhandler blir ikke det riktig nok dyrt? Det koster gjerne litt mer, men av og til lønner det seg. Er det en standardreperasjon som har lite med merkespesifikk tekonologi, kan det nok sikkert lønne seg å bruke et ikke-merkeverksted. Ring litt rundt til Møller, Mekonomen, osv.. Lenke til kommentar
Oter Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 audi og vw forhandleren på hamar,så tar de ca 900-1000 kr timen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå