complex4517 Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Jeg fikk igår en IBM 80 GB HD som jeg skulle bruke som en stasjon på 80 GB og ha spill og mp3 på!! Da jeg først satte i oppstartsdisketten og gikk inn i FDISK så begynte jeg og lage en partisjon og da spurte FDISK om jeg ville ha all tiljengelig plass på Disken til en stasjon. Jeg tok ja. Da jeg formaterte disken etter FDISK så stod det 13 GB og da jeg kom inn i WinXP så stod det en Stasjon F: som var på 31 GB. Har formatert flere ganger og prøvd om igjen med FDISK men den blir bare 31 GB. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 pass på at jumperne ikke står som master/slave under "32gb clip" , hadde samme problemet selv :wink: Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Har HD'en noe å si på scoren i 3dmarks Wild shot: Prøv å formattere med et annet program en fdisk. Funker sikkert ikke, men kan jo hende =) Hva med at du har fått feil disk (nei, jeg har faktisk ikke peiling på hva jeg snakker om) Lenke til kommentar
Snask Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Bruk partition magic. Dessuten... hva er partisjonsbegrensninga på ntfs/fat32 ? kan man ha 80 gb partisjoner? Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Quote: Den 2002-08-01 18:57, Snask skrev:Bruk partition magic. Dessuten... hva er partisjonsbegrensninga på ntfs/fat32 ? kan man ha 80 gb partisjoner? http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=44821&forum=62 Søke funksjone er en snedig ting... :smile: Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Hvis disken skal brukes i XP kan den jo like godt partisjoneres og formatteres derfra? Lenke til kommentar
Anubis Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 har den samme disken selv, og når jeg formaterte den, så sto det at den formaterte 13GB. men når jeg kom inn i XP så var den på ca 75GB... litt merkelig.. Lenke til kommentar
exis Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 bytt disken så fort du kan, ibm suger, og ved litt for mye varme kan du se langt etter spilla og mp3'ene dine. får du ikke bytta den med en gang, kjør en FEIT magnet over og lek litt med den uten synlige skader og test med progget du får på IBM sine sider. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Quote: Den 2002-08-01 20:13, exis skrev:bytt disken så fort du kan, ibm suger, og ved litt for mye varme kan du se langt etter spilla og mp3'ene dine.får du ikke bytta den med en gang, kjør en FEIT magnet over og lek litt med den uten synlige skader og test med progget du får på IBM sine sider. ehh.. vet du egentlig hva du snakker om ? Jeg har brukt en IBM disk ganske lenge nå. Den står i kombinasjon med andre disker og har ikke no xtra kjøling. Bedre disk har jeg aldri hatt :wink: Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Quote: Hvis disken skal brukes i XP kan den jo like godt partisjoneres og formatteres derfra? Tiltres! mvh Are-Harald. Lenke til kommentar
complex4517 Skrevet 1. august 2002 Forfatter Del Skrevet 1. august 2002 Takker for svar Dikky det var bare 32 GB clip jumperen stod på! Nå har jeg 76 GB synes det var litt lite jeg? Lenke til kommentar
tHe OvErClOcKeR Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Hei, Har samme problemet selv. Er denne jumperen på hovedkortet, i så fall hvor på hovedkortet? Takker på forhånd for hjelp! Lenke til kommentar
Folo Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 et må ha for alle med IBM HD IBM Feature Tool (version 1.50) http://service.boulder.ibm.com/storage/hdd...ool-install.exe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå