Gå til innhold

IBM 80 GB :)

Anbefalte innlegg

Jeg fikk igår en IBM 80 GB HD

som jeg skulle bruke som en stasjon på 80 GB og ha spill og mp3 på!!

Da jeg først satte i oppstartsdisketten og gikk inn i FDISK så begynte jeg og lage en partisjon og da spurte FDISK om jeg ville ha all tiljengelig plass på Disken til en stasjon.

Jeg tok ja.

Da jeg formaterte disken etter FDISK så stod det 13 GB og da jeg kom inn i WinXP så stod det en Stasjon F: som var på 31 GB.

Har formatert flere ganger og prøvd om igjen med FDISK men den blir bare 31 GB.

Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har HD'en noe å si på scoren i 3dmarks

Wild shot: Prøv å formattere med et annet program en fdisk. Funker sikkert ikke, men kan jo hende =)

Hva med at du har fått feil disk

(nei, jeg har faktisk ikke peiling på hva jeg snakker om)

Lenke til kommentar

bytt disken så fort du kan, ibm suger, og ved litt for mye varme kan du se langt etter spilla og mp3'ene dine.

får du ikke bytta den med en gang, kjør en FEIT magnet over og lek litt med den uten synlige skader og test med progget du får på IBM sine sider.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-01 20:13, exis skrev:

bytt disken så fort du kan, ibm suger, og ved litt for mye varme kan du se langt etter spilla og mp3'ene dine.

får du ikke bytta den med en gang, kjør en FEIT magnet over og lek litt med den uten synlige skader og test med progget du får på IBM sine sider.

ehh.. vet du egentlig hva du snakker om ? Jeg har brukt en IBM disk ganske lenge nå. Den står i kombinasjon med andre disker og har ikke no xtra kjøling. Bedre disk har jeg aldri hatt :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...