DE1 Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Jeg var i Legoland i går, der kjøpte jeg (eller lillebror) en radiostyrt legobil. () Nå har vi verandaen til bruk og vil skal lage rampe/hopp til den (Den tåler så godt som alt...) Noen forsalg? Bilde+mål kommer snart. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Hvor raskt går denne bilen? Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Detter det ikke av deler da? Ettersom den er laget av lego.... Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Den er vel praktisk talt ikke laget av Lego da, bare har det utseendet. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Noe slikt burde vel gå ann å snekre i hop? Det som er praktisk med en slik konstruksjon, er at høyden på hoppet kan økes/minkes etter hvor raskt bilen går, og hvor den skal lande. Lykke til! Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Blir det noe av det bildet eller? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 fargoth: Stilig! Funksjonen med at rampen kan senkes og høynes er jo genial.. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 som brukt i en haug med hagemøbler "Har kjøpte"?? tittelen ... Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2005 Jeg får ikke lagt ut bilde fær på søndag/mandag dessverre. Er fortsatt i Danamrk.. Bilen går meget fort.. Kostet 1300 og det sier litt. Heter noe med "Cruch" eller noe Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Hmm, meget fort? Bensin bil fort eller lego kvalitet fort? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Men liksom.. Har du lov til å ødelegge bilen til lillebroren din da? Blir litt dyrt å betale tilbake også da.. Må ikke ta for store hopp da.. Lykke til Foresten, det bildet fargoth kom med.. Fikk lyst å lage meg slik selv jeg nå, selv om jeg ikke har noen radiostyrt bil.. Kanskje jeg skal lage det mye større, så bruker jeg det til mopeden? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2005 Legokvalitet er det... (Uansett hva det betyr) Den går så fort at et fotball-lag på 15 mann (18 år gamle) skvatt da de så den Veit ikke om jeg har sagt det men den tåler mer enn man kan tenke seg... Vann, snø, jord, grus, sand, glassbiter og det som verre er. Tåler også å tråkkes på (har erfart det). Så ikke tenk mye på om den blir ødelagt Lenke til kommentar
Steina Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Den går så fort at et fotball-lag på 15 mann (18 år gamle) skvatt da de så den Tåler også å tråkkes på (har erfart det). Sammenheng? Er ikke så rart at de skvatt når du kjører mellom føttene på dem.. Det er vel slik du har erfart at den tåler å bli tråkket på? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 Jeg har tråkket på den ja, men ikke av den grunn at den kom mellom føttene mine. Du er så negativ. Kjedelig å snakke med deg... Kommer bilder av bil på mandag! Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 Ta en titt på denne siden dere som tviler på hva den tåler og kan gjøre... - Kan også være greit for de som lurer på hvordan bilen er/ser ut.. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 Beklager at jeg ikke får lagt ut bilde i dag. Kommer i morgen antakeligvis... Lenke til kommentar
Anderen Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 det bildet tror jeg ikke det blir noe av p.g.a at den ble ødelagt etter (muligens etter et hopp over svømmebassenge våres) så det bli litt vanskelig å ta et bilde av det nå!! men var det du som ødela den?? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 det bildet tror jeg ikke det blir noe av p.g.a at den ble ødelagt etter (muligens etter et hopp over svømmebassenge våres) så det bli litt vanskelig å ta et bilde av det nå!! men var det du som ødela den?? Veit ikke om jeg har sagt det men den tåler mer enn man kan tenke seg... Vann, snø, jord, grus, sand, glassbiter og det som verre er. HURRA. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Anderen, er du samme person som Dag-Erik? Lenke til kommentar
Anderen Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Nei. Er "lillebroren" til Dag-Erik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå