orodreth Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 bor du på torød? har ikke sett deg der før, henger der støtt å stadig jeg. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Bor i holmestrand, altså veldig nære tønsberg. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 VEt dere at det er ett poststed som heter Paradis i norge? jupp, har bodd der. Det er et sted litt utenfor bergen sentrum. Visste dere at det er et sted som heter Helvete a? Helvete ligger faktisk i Norge. OT: Har bodd utenfor tønsberg, i Re kommune. Bor nå i Larvik. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 stedet heter ikke helvete, det heter hell... så det så =) Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 stedet heter ikke helvete, det heter hell... så det så =) Jo, det heter helvete. Edit: sikkert et sted som heter hell også, men det stedet jeg mener heter Helvete. I norge altså. Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Hvor er helvete hen da? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Hvor er helvete hen da? Husker ikke helt, var der som liten guttunge. Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Jeg bor i munkrekka på nøtterøy! Går på nøtterøy vgs 8) Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Er folkeregisterregistrert Nøtterøy. Nærmere bestemt Teie. Gikk ut av Nøtterøy VGS i 97. Nøtterøy = Bærum light. Men OK sted om sommeren. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Jeg har bodd i Sandefjord. Nå bor jeg i Skien. Ekke så langt dit da.Pleier å dra dit ganske ofte. Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Farmandstredet ruler! eller bare nei! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Noe veldig off-topic - Det er Ændal som er stedet... Men bor i skien :-? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Hvor ligger Ændal da? PS: Noen som er fra/ pleier å henge i Drangedal? Eller Harstad? Lenke til kommentar
the-king Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Ja, omtrent 426 km alt etter hvor langt inn i tønsberg man vil. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Noe veldig off-topic - Det er Ændal som er stedet... Men bor i skien :-? hva ellers! sry for ot.. og ændal=arendal.. mellom tvedestrand og grimstad.. sørlandet! wohoo! Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 jeg bor verd tønsberg Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 JA, Ændal er genialt, hadde det ikke vært for at kommunen er så fattig. Og alle narkisene(nei, ikke alle da..), OG alle de sossete ungdommene som går rundt å banker forsvarsløse "radikale", etc etc. Men ellers, så er det jo sørlandet, ergo en fantastisk skjærgård, en genial jazz&blues festival kalt Canal Street om sommeren, og så har jeg mange usannsynlig gode venner her; og mange gode venner jeg ikke kjenner enda, men det hører fremtiden til Liker meg faktisk ganske bra her, jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå