Jernlov Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 hei, jeg har en del plakater jeg vil ha ramma inn, det er de helt vanlige størrelsene du får kjøpt i platebutikken, lurer på hvor jeg kan kjøpe rammer som passer ypperlig til dem? IKEA ramme 100x70 Tittet litt på dem, men lurer på om de er for store, noen som vet om hvor skaffe slikt? uten å måtte "custom" lage dem. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Fotobutikker? Rammeverksted? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) har tittet i en fotobutikk, der var det bare småe, og ramme verksted, da blir det plutselig custom made. Men hva er prisen for, tja 7 64x90cm med liten svart ramme rundt bare? hvis jeg skulle fått de håndlaget Endret 26. juli 2005 av skate4life Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) IKEA. Lag en fin "ramme" inne i rammen viss de er for store. Endret 26. juli 2005 av ketchez Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Fotobutikker lager jo dette til deg "custom" da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå