ColdFire Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Trenger gode forslag til et godt kabinett, da jeg har tenkt til å bygge en pc. De kvalitetene jeg er ute etter er: 1. God byggeplass. 2. Ålreit utseende (trenger ikke masse lys og sånt tull.) 3. Kompatibelt med ATX hovedkort. Forslag? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Chieftec Dragon midi- eller fulltower Cooler Master Stacker Lian Li har noen (prisklasse hadde hjulpet) Lenke til kommentar
ColdFire Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 Prisklasse.... La oss si 1000kr uten strømforsyning. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Hva med og ta deg en tur på komplett ?? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=LCX01BBSL Chieftec LCX-01B-B-SL anbefales på det sterkeste! Den har god plass til bygging, mange vifteplasser som er veldig fint å ha, døra på siden kan tas av lett, noe som også er ypperlig når man skal bygge og har ett fint utseende...går også ann å låse døra frempå, bra hvis man er på LAN kanskje... Tror den støtter ATX også! Lenke til kommentar
radier999 Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Chieftec kan anbefalles på det varmeste !!!!!! Men pass på et vanlig midi Chieftec er stort mens et maxi Chieftec er gigantisk det jeg ville si er at midi towerene til Chieftec er noe større en konkurentene sine midi kabinett Lenke til kommentar
Camron Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Den Chieftec'en jeg linket til ovenfor kalles Longer Mediumtower på chieftec's hjemmeside...Sier litt om størrelsen i forhold til vanligMiditower størrelse.. http://www.chieftec.de/?page=products_show...d=1&language=uk Lenke til kommentar
radier999 Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Chieftec er og blir et fin fint kabinett en kommer til og høre mer fra Lenke til kommentar
LinkHimself Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Thermaltake Tsunami er eit greit kabinett. Det har eg og eg er nøgd. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Det som Camron linker til er helt greit det, fin front, god plass, god kvalitet, moddevenlig, og det er ATX (som Camron bare trodde) Lenke til kommentar
Camron Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Det som Camron linker til er helt greit det, fin front, god plass, god kvalitet, moddevenlig, og det er ATX (som Camron bare trodde) Formfaktor: ATX, E-ATX Stemmer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå