Gå til innhold

Dice City MOD for BFV - Noen som har prøvd?

Anbefalte innlegg

Kom over denne modden i dag.

Det er en mod for BFV, som tydelig vis handler om urban krig mellom de Kolombianske kartellene og amerikanse SWAT-teams.

Den ser litt fristende ut, og jeg lurer på om det er noen som har prøvd den.

Skulle gjerne ha prøvd den, men nå har det seg sånn at jeg har avinstallert BFV, og gidder ikke å vente i flere år på at de tre CD'ene skal laste inn sitt innhold på min allerede fullstappede PC, før jeg har hørt litt om den.

Er det noen som har prøvd den, eventuelt skal prøve den nå?

Takk for svar. :)

EDIT: Utifra Galleriet ser modden ut til å være litt uferdig, men den viser stort potensiale.

Vi ser for eksempel at de har med mopeder, noe som standard BFV ikke har.

Dette tyder på at de er slik som DC-teamet var på sin tid, fritenkende (i og med at de hadde med Helikoptere til 1942-modden deres).

Denne modden kan jo være skikkelig bra!

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har prøvd den for en god stund siden

var lite folk da og tviler på at det er fler nå egentlig, men den er utrolig morsom

tror den kommer til bf2 og, håper det ivertfall

Ja, utifra en del ting jeg leste på siden deres, tyder det på at de kommer med et DC2 også. :)

Lenke til kommentar
Nå har det seg slik at BF:V har mopeder i originalutgave. Vietnamserne har mopeder på mange av brettene.

Joda, de har jo scootere. Hadde glemt det. Men de har det nå ikke i mange av brettene.

Lurer på om mopedene i DCV er slike (altså veldig stive og urealistiske) eller mer som de i Joint Ops: Escalation (mer realistisk).

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...