Azizel Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 hei, jeg prøver å instalere Northon Internet Security 2005, Men under instalasjon får jeg en feilmelding om at jeg ikke kan ha dette produktet på ett 64 bits system. Hvorfor dette? kan jeg ikke ha Internet Security på windows xp x64 edition?? Lenke til kommentar
viranth Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Du svarer på ditt eget spørsmål. Har ikke fulgt med så veldig mye på 64bit XP i det siste, men mener å huske at det ikke er noe støtte for dette med Symantec (norton) enda. Det er en AMD side hvor du kan finne masse informasjon om dette, tror addressen var planetamd.com. Lenke til kommentar
Azizel Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 merkelig da, finnes det ingen andre versjoner eller noe lignende internet security til windows x64?? det må da finnes ett alternativ. :s Lenke til kommentar
miCro Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Avast Home Edition støtter Windows 64-bit. Lenke til kommentar
Azizel Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 Avast Home Edition støtter Windows 64-bit. Tusen takk, jeg har instalert det nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå