RolfB Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Har et problem og det er at selv om jeg sletter filer fra hardisken så får jeg ikke mere plass på den.Slettet nylig 4 gig med filer ,men får fortsatt beskjed om at disken straks er full. Har win xp sp2. med 2 disker en 200gig en 15gig. Noen som vet hvorfor jeg ikke får mere plass selv om jeg sletter filer??? Lenke til kommentar
Azton Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Har du Norton Antivirus? Da har du kanskje Norton Recycle protection eller noe. Hvis du høyreklikker på Recycle Bin-en din, og se om du har noen Norton Protected Files. Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 HEHE. Du må jo tømme papirkurven Det kan jo også være at det er en hdd-feil. START > KJØR > Skriv "cmd" > Skriv "chkdsk c: /r /f" (hvis du har ntfs da) Lenke til kommentar
RolfB Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 Hei har tømt søppelkassa og har også norton recycle protection ,men har ingen filer liggende der.har ntfs på alle partisjoner.pcn har fungert knirkefritt i et par år og har aøldrig opplevd at jeg ike får mer hardiskplass etter sletting det gjelder begge diskene. Virus?? Lenke til kommentar
hakrist Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Opplevde dette problemet engang selv. Slettet filmer fra Nero etter at jeg hadde brent dem ut. Filene ble borte, men plassen på harddisken økte ikke. Fant aldri ut av problemet da, jeg sluttet bare å slette fra andre programmer enn windows explorer. Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 HEHE. Du må jo tømme papirkurven Det kan jo også være at det er en hdd-feil. START > KJØR > Skriv "cmd" > Skriv "chkdsk c: /r /f" (hvis du har ntfs da) Har du prøvd dette enda? Lenke til kommentar
Legion Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) kjør f.eks sequoiaview, så får du se fil -og katalogstrukturen visuelt. da vil du enkelt se hvilke filer som opptar plass. link: http://www.win.tue.nl/sequoiaview/ en annen ting er hvor mye plass du har satt av på harddisken til 'system restore'. det blir fort mange bortkastede gigs dersom denne står på max Endret 26. juli 2005 av Legion Lenke til kommentar
SatanClaws Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Sjekk System Restore... Lenke til kommentar
steira Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Sef. ligger det i system restore..... Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Sef. ligger det i system restore..... c:\System Volume Information Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå