hølands_gutt Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 jeg driver og kikker på båt, gamle jeg HOLDTE på og kjøpe merket jeg at det var hull i! disse er det jeg kikker: kom gjerne med andre.. båt 1 båt 2 jeg skal kun ha en dacruiser fordi jeg skal ha kunne ha tak over anlegget båt 3 takk for svar Lenke til kommentar
lloydsb Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 mye skal du bruke på båt..? hvis budsjettet er på rundt 20000 får du ikke så veldig mye å ha ! selv ville jeg valgt den 1.båten du har funnet,men den er gammel !gammel motor å kanskje du må fikse på den osv Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 ja riktig, jeg kommer da kanskje til og kjøpe en motor i tillegg, jeg fikk et tilbud av en kamerat av meg i dag, 15 000 kr med 40 hk, båten er ukjent tror jeg skal opp til dem en dag se på den! Lenke til kommentar
lloydsb Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 ok..skaff bilder av den..nyere jo bedre..' Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 For å si det sånn, jeg ville ikke kjøpt noen av de. Hvis jeg var deg, ville jeg heller kjøpt en nyere båt. Med tanke på at du slipper problemer med båten litt seinere. Nyere båter, og nye motorer går bedre, og trekker mindre bensin. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 For å si det sånn, jeg ville ikke kjøpt noen av de. Hvis jeg var deg, ville jeg heller kjøpt en nyere båt. Med tanke på at du slipper problemer med båten litt seinere. Nyere båter, og nye motorer går bedre, og trekker mindre bensin. Lenke til kommentar
lloydsb Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 sjekk denne...kanskje stjelt..så billig...motoren er jo værdt 20000! http://www.finn.no/finn/boat/object/;pdc=1...85&pos=4&tot=39 Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Øh? motoren er verdt ca 5000kr.... og power liften er defekt. 20000 for en 1987 mod? optimist.. Lenke til kommentar
lloydsb Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 samma ..det ,men bra kjøp 1987 evinrud 70 hk er værdt mere en 5 k ! Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 hmm det er jeg ikke så sikker på,sjekk de andre liksom som sånn den jeg satt opp med 40 hk, jeg er litt enig med dere der! men jeg ville gjerne ha en daycriuser fordi da kan jeh legge inn anlegg og masse stuff.. Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 riktig tror jeg den ikke er stjelt fordi den har reg nommer! Lenke til kommentar
lloydsb Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 vet,den er ikke stjelt,men den er jo grei for deg den eller ? Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2005 ja hadde ikke vært noe problem! men jeg vet ikke helt hva jeg skal kjøpe lenger siden alle skal selge bra eller dårlig! jeg har da begynt og kikke på jolle i steden! og noen daycriusere! Lenke til kommentar
espkul Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 sjekk denne...kanskje stjelt..så billig...motoren er jo værdt 20000! http://www.finn.no/finn/boat/object/;pdc=1...85&pos=4&tot=39 Den mÅ være stjælt!!!!! Ingen tvil!!! Umulig pris Lenke til kommentar
espkul Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) jeg driver og kikker på båt, gamle jeg HOLDTE på og kjøpe merket jeg at det var hull i! disse er det jeg kikker: kom gjerne med andre.. båt 1 båt 2 jeg skal kun ha en dacruiser fordi jeg skal ha kunne ha tak over anlegget båt 3 takk for svar Sjekk dette: Servicer Siden så gammel motor,, ferskvannskjørt grunnstøtinger ++++ SKader, og påkostninger om alt er velholdt Og en annen ting....Se om eieren har tatt vippa opp motoren (om det er grodd etc.) For det er mange som ikke gjør det i saltvann, og da på den lille tingen der, ser man hvordan eieren har behandlet båten!! Er jo ganske vanlig, men lett å glemme når du står og kikker på båt Men 20 lapper er jo ikke akkurat mye da! Endret 27. juli 2005 av espkul Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 jeg var og kikket på den båten jeg fikk tilbud om! var og prøvde den på vannet i går! gikk veldig bra egentlig, eneste problemme jeg merka at den trenger ny coil! men det gjøre med ingenting, dessuten så kan jeg legge til 2000 kr til for service! her link foressten! http://www.finn.no/finn/boat/object/;pdc=1...innkode=5844828 jeg er veldig fornøyd med båten! kommer ikke til og angre, prisen var 26 000 kr, men han fikk aldri solgten så, nå skal jeg kjøpen! Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 ja,han satt det i går,tror han glmete og skrive at han fikk et bud på 19 000 der er pluss at han kjører den ut for meg Lenke til kommentar
NyLakkert Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Hvorfor kjøpe gakkgakk? kjøp heller en åpen/helt enkel båt. Koster akkurat det samme, men så slipper du å bli ledd av når du cruiser rundt Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 hmm kanskje fordi jeg skal sette på tak og ha anlegg i! og fordi at det ikke skal ruste anlegget i første året Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå