Azizel Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Hei, jeg lurer på hva jeg skal gjøre får å få tilbake knappene i toppen på vinduet, det er nesten som ett popup vindu når jeg er på Min Datamaskin å slikt. veldig iriterende at jeg ikke finner ut hvordan å få den tilbake. Lenke til kommentar
yssyss Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Gå til "Min Datamaskin" Velg "Vis" på toppen av vinduet deretter "Verktøylinjer" deretter "standard knapper" Lykke til Lenke til kommentar
Azizel Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 Kan ikke velge noe vis på toppen jeg vet om den måten å få dem tilbake, her poster jeg screen om hvordan den ser ut, er litt merkelig :s Lenke til kommentar
Azizel Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 veldig iriterende sjønner dere:p aldri vert borti lignende problem Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) Forslag til løsning: Trykk F11 for fullskjermmodus. Høyreklikk øverst på skjermen. Da skal du få fram en contekst meny hvor du kan skru på menyer. Trykk F11 igjen, og kanskje det virker... Edit: Hvis det over ikke hjelper kan du prøve denne siden: http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm (se linje 3) Endret 26. juli 2005 av Mythos Lenke til kommentar
notinuseanymore Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Du kan svippe innom "Mappealternativer" i Kontrollpanelet og fikse det derfra... Andreas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå