JohndoeMAKT Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Når du sier Intel, forstår jeg at du mener p4, og jeg har enda til gode å høre om ên p4 som har dødd av å bli for varm, (uten fysiske modifikasjoner) for det skal være ganske umulig. Med mindre stua di holder 70', så tror jeg ikke du fikser å brenne en slik en nei. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Når du sier Intel, forstår jeg at du mener p4, og jeg har enda til gode å høre om ên p4 som har dødd av å bli for varm, (uten fysiske modifikasjoner) for det skal være ganske umulig. Med mindre stua di holder 70', så tror jeg ikke du fikser å brenne en slik en nei. Lenke til kommentar
subaru1342 Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Nå har jeg fått en 120mm vifte med regulator til å blåse inn og en ekstra 80mm sammen med strømforsyningen til å blåse ut. Nå er det godt og kaldt der inne i elektronikkland uansett temp ute! Lenke til kommentar
molukk Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Min CPU (AMD-T Fugl 1.1 ghz) ligger på 43 når den idler :smile: og ca. 47 på full load. Har en cooler master vifte som kjører på 5200 rpm (den bråker litt hehe) Men du kan jo prøve å skru ned volt til CPU... :smile: AMD Rules Intel sucks [ Denne Melding var redigert av: molukk på 2002-08-06 00:05 ] Lenke til kommentar
MaDDoG Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Quote: Den 2002-08-06 00:04, molukk skrev:Min CPU (AMD-T Fugl 1.1 ghz) ligger på 43 når den idler :smile: og ca. 47 på full load.Har en cooler master vifte som kjører på 5200 rpm (den bråker litt hehe)Men du kan jo prøve å skru ned volt til CPU... :smile:AMD Rules Intel sucks<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: molukk på 2002-08-06 00:05 ]</font> Din bråker hva gjør min med full guffe på en delta 60mm vifte? 7000rpm!! blåser perverst!! Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 mener instendig at Asus HK måler varmen fra prossesorkjernen og at temp. da kan evt. variere fra diverse vanlige målinger.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå