simenss Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Jeg har et prosjekt på gang der jeg trenger en del hjelp. Har kommet frem til at mine egne programmeringskunnskaper ikke strekker til. Er det "lov" å spørre etter interesserte personer her på forumet, selv om det er en del penger inne i bildet? Hvis ikke, hvor er det man får tak i slike personer? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Og hva går prosjektet ut på? Lenke til kommentar
simenss Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) Og hva går prosjektet ut på? Mobiltjenester er et greit stikkord. Jeg har selv utviklet en nettside, og har ca. 20.000 registrerte brukere. Men som sagt, mine programmeringskunnskaper strekker ikke til. Sikkerhet og stabilitet i scriptene er for dårlig til et så stort prosjekt. Til nå har jeg tatt meg av all programmering etc. men forstår nå at jeg trenger hjelp fra en som faktisk kan programmere. Da kan jeg konsentrere meg om økonomi, markedsføring etc. EDIT: Når jeg sier at jeg trenger hjelp, så mener jeg ikke kun til et oppdrag. Da mener jeg en som vil være med på prosjektet over tid Endret 26. juli 2005 av simenss Lenke til kommentar
nthing Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Hvor mye kunnskap ?? kan være intereisert har drevet med php i snart 2-3 år Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Om du vil så sender du meg en PM så kan du få msn-adressa mi, og jeg kan hjelpe deg så godt jeg kan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå