Sitronade Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) For hadde jeg en Radeon 9200 SE og de fleste spillene jeg spilte fungerte fint. For noen dager siden kjopte jeg meg GeForce FX5200 256mb og eter jeg hadde satt den inn i Pcen og instalert drivere fungerer ingen av spillene. Eks> MOH PA: Alt gaar fint helt til menyen kommer opp, da plutseliig kommer det opp blaa skjerm og det staar at jeg har faar lite psyical memory og det er en lite countdown til pcen slaar seg av. Og midt i 3DMark (I en av testene) kom det opp svart skjerm og det stod "Dumping psyical memory to disk" og den slo seg av. Mine Specs er> Intel celeron 1,0G 256mb RAM MS7177(CT) Hovedkort 60gb hdd Win XP Takker for alle svar EDIT> Har ikke norsk tastatur. Endret 26. juli 2005 av Sitronade Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 avinstaler ati driverne og innstaler nvidia drivere Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 Det har jeg provd men ingen resultater... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå