sanman Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Halla alle sammen Venter på en AMD Athlon 64 X2 4400+ 2.2GHz Socket 939 skal komme til meg i posten og lurte på om det er anbefalt og bruke vifta som følger med?? Det frister meg veldig å kjøpe en CPU kjøler, evt fra www.microplex.no men lurte på om det er vits. Ville mest sannsynlig tro det, men lurte da på hva er bra av disse kjølerne? Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) Hvis du skal overklokke mye, så bør du kjøpe en annen kjøler. Hvis du skal overklokke litt eller ingenting, klarer du deg fint med boxed-kjøler. Endret 26. juli 2005 av Økonom Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 jeg overklokker ingenting men velger likevel å invistere i en god kjøler pga støynivå. boxedkjølere bråker litt for mye for den kresne hvertfall. men har du en normalt bråkete pc med vinende skjermkort osv så er det lite vits i å bytte ut cpu kjøler. cpu'n er ikke den største støykilden. Lenke til kommentar
sanman Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 alright, men da holder jeg meg bare til den boxed viften, takk for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå