allyse Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 Jeg har lyst å kvitte meg med det innebyggete lydkortet i Hoverkortet (MSI K7T-Turbo) med noe bedre. Jeg har 2 høyttalere her (Soundstorm 120W)kjøpte dem med min første 133Mhz. Uansett hva bør jeg kjøpe av: Lydkort, og høyttalere. (kunne nesten tenke meg surround lyd...) må kunnes brukes helt topp til spill, MP3, og DVD. Er trådløse veldig dårligere? (har et litt dårlig rom til ledninger, men det går til nøds...) Skal ha dette rimligst mulig... Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 Kjøpte meg nettopp SoundBlaster Audigy Player bulk versjon for 795kr hos Komplett i Oslo. Kortet har utrolig god lyd, men jeg får ikke utnyttet det helt, fordi jeg har høyttaler system med to sateliter og sub. Anbefaler deg dette lydkortet sammen med Creatvie Inspire 5300 5.1 høytalerene som er ment for dette lydkortet. Samlet (bestilt via web) ca. 700kr for lydkort og rundt 1200kr for høytalersystem. Begge støtter surround lyd. Vurderer selv å bytte ut mitt tre år gamle Altec Lansing høyttaler sett (noen kjøpere?? selges billig). Telcontar Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 Jeg må si meg hjertens enig der. Har tenkt å gå til anskaffelse av Inspire selv, men jeg har Live! 5.1, så foreløpig trenger jeg ikke Audigy:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå