Spirograf Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Vurderer å selge min Nokia 6600 med formsydd bæreveske og billader. Hvor mye sånn ca. kan man ta for en som er ett og et halvt år gammel med det tilbehøret? Telefonen er brukt, men jeg har hele tiden hatt på plastikkfilmen som var på skjermen originalt. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Hmm. Husker de solgte 6600 til 1500 eller noe sånt. Jeg vertfall, hadde ikke betalt mer en 2.000 for den. Kommer anpå hvilken stand den er i. Men, mellom 1500-2500. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 (arehei) Tenkte jeg bare skulle informere om at det er bestemt internt at poster som ber om hjelp til prising på mobiler kvalifiserer til beskrivelsen salgsannonse og derfor ikke er tillat. Eksempel på ikke tillatt post: "Skal selge min SE K700i. Den har nesten ingen riper og funker perfekt. Følger med headsett, kvittering og alt. Hvor mye synes dere jeg skal kunne ta for mobilen?" Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 (arehei)Tenkte jeg bare skulle informere om at det er bestemt internt at poster som ber om hjelp til prising på mobiler kvalifiserer til beskrivelsen salgsannonse og derfor ikke er tillat. Eksempel på ikke tillatt post: "Skal selge min SE K700i. Den har nesten ingen riper og funker perfekt. Følger med headsett, kvittering og alt. Hvor mye synes dere jeg skal kunne ta for mobilen?" Takk for det, var ikke klar over det... Burde stått som sticky! Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Null problem. Helt enig, vi har prøvd å si det til moderatorene, men de mener det ikke trengs... Lenke til kommentar
genser Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Stenger tråden. Begrunnelse i de tidligere postene her. Sticky bør komme om ikke lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg